Gå til innhold

Min schwartz2 E36 .SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Hei Gutta Fin krangel og jeg lærte noe nytt? Er det fakta at det er forskjell på orginale Mteck sedan og coupeskjørter?

Flotte bilder fra Atlanterhavs veien! Tatt hvor. Syntes felgen var spesielle og egentlig ok. Ikke noe man ser hos hvermansen.

Meget pen bil forøvrig. Greiet å ha noe som skiller den fra alle andre sorte da!

Gidder du legge ut bilder mysild av M3 skjørter eller linke, blir jeg glad for det?

Dette har jeg aldri sett eller vært oppmerksom på før.

Per C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja men uansett så får de som er på bare være der :) Er helt greie. men hadde det ikke vert M-look så hadde det nok irritert meg, så da hadde de nok blitt byttet etterhvert :) Men pengene går først til m-lister.vinterhjul og dobbel eksosutblåsning først å fremst uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen gikk vel i trondheim/hamar så drammen før den tok veien til trondheim igjen. Må si bilen er pen og vi savner den veldig :( Utrolig stiv å fin bil å kjøre er helt sikkert! bare synd det er liten motor i den.

Ja liker bilen godt vi ihvertfall :) men er ikke umulig at det kommer en is motor og skivebrems bak i løpet av vintern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker de oppklarende bildene.

Trodde det var de avbildede coupe skjørtene som var M3 og at de på sedanen bare var Mtech.

Ang motorbytte så er det flere tråder her og på ccn som omhandler Schmiedmanns Dbilas trimming av Isen. De enkle Stage one byggene har Dbilas innsug, hvassere kam og større eksos og chip. Settet skal gi 179 hk.

De har værre varianter som bremser 220/30 hk.

Den første varianten koster desverre en tusse pr HK, men det er vel normalt for trimming. Eks Simons eller annen sportseksos er uansett ett godt utgangspunkt å starte med. Jeg må desverre begynne med hjulbuer og bakluke på min bil, da dette + ett jekkfeste er gåent. Du har jo ett flott utgangspunkt. Jeg har startet med karossen, dvs rust og understell(powerflex og 50/50senk) A/C Schnitzer 17" felger og kjøpt sort skinn.

Motor får bli et vinterprosjekt ved siden av M3 bygget som noen ganger sakte kryper fram(eller bakover).

mm8hcogsp6ru09di71al.jpg

Litt dårlig mobilbilde.

Lykke til med fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som skikkelig pene biler du også hadde pedro :) tror ikke det blir så mye trimming av motor på meg. dette er en bruksbil, så en original is motor holder i massevis til vanlig bruk :) men hadde så klart vert morro med noe mere Hk, men det får bli i evt nr 2 bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Idag har godbilen fått seg M-lister med BMW motorsport international emblemer. syns at M-listverket manglet på bilen fra før.Da jeg ellers har alt i M-tech utvendig ;) Ble utrolig stor forskell syns jeg. Bilder kommer imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Så det gitt :!: 600 for nesten nye lister :lol: De var kjempefine :wink:

bilder av dem på bil da? var på jakt etter selv, men tror jeg vil ha de det står M-SPORT/ MOTORSPORT på Min Mer står ute i regnet med NY BULK/ ripe i panseret etter en kar som la seg tett inn forran meg og svingte av første til høyre. Måtte bare kjøre forbi en BMW vet du :evil::evil:

Pedro i regn med dryppenese og ett stort ønske om ett mekkelokale!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Så det gitt :!: 600 for nesten nye lister :lol: De var kjempefine :wink:

bilder av dem på bil da? var på jakt etter selv, men tror jeg vil ha de det står M-SPORT/ MOTORSPORT på Min Mer står ute i regnet med NY BULK/ ripe i panseret etter en kar som la seg tett inn forran meg og svingte av første til høyre. Måtte bare kjøre forbi en BMW vet du :evil::evil:

Pedro i regn med dryppenese og ett stort ønske om ett mekkelokale!!!

Så du det? det tror jeg ikke da jeg bor i Trøndelag. listene kostet meg ca 900 kr. Og da var det med merker som det sto M3 på.og de ville jeg selfølgelig ikke ha. Så da ble det motorsport merker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vel He He Så salgstråden jeg da? Var vel med porto? Fine var dem uansett! Hva kostet de nye merkene da?

Pedro

Ja det er mulig. men annonsen på Finn er slettet nå. Skal beholde bilen selv :)

Emblemene kostet i over kant av 200.-kr stk på shmiedmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...