///christian Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Sleng opp noen flere bilder av bilen da? Ble bra med de nye listene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Sleng opp noen flere bilder av bilen da? Ble bra med de nye listene! Blir flere bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 M-listverk er et must, ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ja Gleder meg mer og mer til hver vår. Spesielt nå til neste sesong. Har bare hatt drittbiler og rust og månedskort å vise fram de siste årene. Når det begynner å dryppe fra takene igjen i mars april skal jeg synge Vårsøg så høyt at du hører det NO SKJIN DET SOL osv. Imens blir det litt pyssel i garasjen og kanskje blir det en tur til en viss H V også, Og da skal det pusles litt forran i bilen hvis pængan rækk. Reimsnurre har stått læng på lista over godsaker. I morgen Vask og polish og fundering på steinspranget som kanskje får en Pedro rep Det er det billigste og en tur innom KOED da. P Ps Glemte jeg å si at bila di holder seg forbløffende godt med så mange KM på telleren. Min har 124000km på telleren og er ikke spes blankere og ett par brune priker er kommet hist og her i forskjermer og IKKE MINST BAKLUKEKANTEN. Gruer for å titte under. Veit at hjuloppheng bak skal sandblåses i vinter og powerflexes. Eksosoppheng Pingledemp og pinglebrems skal iallefall ut på neste mnd lønn Skitten bil da gitt Vaskepedro må ta i et tak! Keep up the good work gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Bilen min er opplakkert for et år siden Kansje derfor den holder seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Vurderer nå M3-GT vingen på bilen min. Men er redd for at det blir litt for "mye". Hva tror folket? Er veldig usikker selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 jeg syntes ikke den er så veldig fin på sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 jeg syntes ikke den er så veldig fin på sedan... Nei. den er penere på Coupe ja. Skal inrømme det Jeg har den M-lista oppå bakluka. Mulig jeg bare beholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 somregel er den lille lista finest... men en motorsport vinge kan være fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Vurderer nå disse felgene i 18" fra GS på bilen min til sommern. Hva tror folket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Tror dei felgen hadde passet bra på din bil . bestill med ein gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Tror dei felgen hadde passet bra på din bil . bestill med ein gang. det tror jeg også Skal innom GS i trondheim å se om de har de på lager.Forsikre meg om at de ser like bra ut i virkeligheten Er nok ikke umulig disse kommer på nei prisen er ikke ille på de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Utrolig fin bil du har der, og ble sinnsykt bra med m lister ! Felgene hadde jeg løpt å kjøpt, tøft med kantfelger på sedanen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Takk for det Hyggelig med tilbakemeldinger Ja vi får se, er ikke umulig at disse kommer på til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 mye koster slike i 18" da? kunne kanskje passet coupeen min også ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå