Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å få tak i pakningssett til hovedbremsesylinderen =P~ Om noen har noen forslag taes de imot med stor takk

• Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det sånn å forstå at det er hovedsylinder for bremsene på de pedalboksene? Eller var det bare clutch

Skrevet

Jepp, bytter ut orginal bremsekraftforsterkeren med pedalboksen, var litt jobb med å få koblet på "gjengestaget" på pedalene,men virker gull :)

lurer på om vi måtte ha eget resovar til clutchen også. ( RS3622 Bremseveskebeholder, 7/16 UNF fitting) skal se om eg får tatt bilde av monteringen.

Skrevet

Ja, det virker jo ikke dumt nei :D Kosta jo nesten ikke mer enn den nye hovedsylinderen gjør heller pluss at man sparer mye plass i motorrommet. Supert om du kan poste noen bilder av dette ja.

• 2 weeks later...
Skrevet

Statusraport på e-30'n. Bremser er nå i orden igjenn og bilen klar for nye ferder :D Kan jo fortsatt ikke kalles ferdig da det hele tiden vil bli div nye mods osv.

Her er i allefall noen kjappe bilder for status pr. dags dato:

0tam0yf9yaenle7lzqbr.jpg

zkk1sz0nq1i5invoa9zl.jpg

h703engevrwztznzwyfu.jpg

lxakb9aewigyz2qgl594.jpg

92o2d4prb416vzpa6076.jpg

ddx9zlv0gkrhyeaz82z9.jpg

gb8z8yfpsjw2qnn3v9b1.jpg

wg29r8xkgp2uhf8ehjyn.jpg

npmdaioegsbyphap9vxe.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Helgen på Rudskogen BMWCCN treffet gikk glimrende. Bilen gikk ca 35 mil på bane tilsammen å fungerte utmerket hele helgen. Bare fylte bensin tut å kjør :D

x2w69bs13dnbza568102.jpg

zqr8yqfgdczkmt7xz36f.jpg

3hredcoiopgjgxoh1ml2.jpg

63svh8ousvkj72bsb9lj.jpg

Skrevet

hehe synes han var litt andeldes en dere to ja :wink: må få sitte på med en av dere en gang jeg også da :D jeg kom meg ikke nedover selv da jeg venter på nytt hjulager:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...