ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Selger nå min rmx 2001 mod., på grunn av at jeg ikke trenger denne lenger, veldig fin til og bruke i skævven, oppgradert med masse nye trimdeler, dellorto gasser, med powerfilter, 70cc sylinder airsal, racing plugghette og plugg, nytt speedometer, ikke kobla til, heva på demperen, acerbis hendelbeskyttere, yasuni-cross effektanlegg, offroad dekk pirelli, nytt styre (hebo), speil fra speedoptions, sikkert mer, kommer ikke på alt. Sykkelen har skilter, og er registrert, nylakkert en meget spesiell blå farge med met. går sinnsykt bra! heftig aks. Kan byttes i noe annet, som f.eks felger og div. til e36 For også med en helt ny Shark crosshjelm hjelm med hansker! Prisen er 11000,- men kan diskuteres! Morsomt leketøy! Kontakt meg på : 46 96 31 45 Bilder :
Chris_ Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 www.mopedportalen.com Han er nok der også, men ikke feil å prøve seg her da?
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Neida, napper bedre her enn på mopedportalen
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Hmm, hva slags gokart er dette da? Kan være interessert Specs bilder, osv. send på pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå