djscream Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Her er enda ett nytt parti av deler fra E36 325 Bilder forklarer... spør meg om det er noe.. Panser, med en rust flekk på blinklys med ledning uten deksel, har de også er i hvite ratt, m3 speil litt dekfekt glass, Ac vifte som er foran Radiator, deksel under ratt med beine med høytaler greie, venstre forskjerm noe rust på.. og bagasjeluke ...mye mer...
djscream Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 SeiKo : tilstand på bakluka er bra, har vært noe rust på undersia, men det har jeg pussa vekk.. MR:BMW: Coupe ..
djscream Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 høre forskjerm har jeg knekt å skal kaste for den var det en del rust på.. 500 kr for grillramme..
djscream Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 har sendt pm til deg å de andre, men får prøve igjen da
gisse Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 har du lednings nettet og alt som følere og insugg.?
djscream Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 alt som har med selve motor er solgt, alt annet ledningsnett osv er igjen, har ett annet innsug liggans som er fra 325 om jeg ikke tar feil.. hvilke følelere tenker du på?
m0lliz Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hei ! har du grøft lys Høyre? og har du blinklys venstre side ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå