Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han skrev 100 km da :P 10 mil altså.. Hadde det vært 100k ahdde det jo vært kjempebra :D

Men det ser bra ut. Hvordan navigerer dere på de tyske ebay sidene? Jeg forstår ikke bæret :P

Skrevet

Eg hadde gått ut i fra det er frakt prisen øverst som gjelder. Men du må også legge til mva på prisen. Kun på kjøpebeløpet og ikke frakta.

Men Synes likevel dette er billig. Skal være obs på ebay neste gang :wink:

Skrevet
Eg hadde gått ut i fra det er frakt prisen øverst som gjelder. Men du må også legge til mva på prisen. Kun på kjøpebeløpet og ikke frakta.

Men Synes likevel dette er billig. Skal være obs på ebay neste gang :wink:

Det er vel moms på frakta også tror jeg...

Skrevet

Posten norge må du betale mva til men ikke utenlandske.. Slapp i hvertfall når eg fikk pakke fra hong kong her om dagen, da betalte eg frakt på forskudd som i dette tilfellet og ikkeno mer.

Skrevet

Til opplysning:

Du må betale mva på varekost og porto dersom dette overstiger 200NOK. Dersom du ikke avklarer med selger får du ikke igjen tysk MVA som er 19%. Løsningen er å få levert det på postkontor i Sverige :) Da betaler man det man ser. (169€+frakt)

Hong kong pakker sendes ofte som EMS som er en all incusive tjeneste der alle avgifter skal være betalt.

Skrevet
Til opplysning:

Du må betale mva på varekost og porto dersom dette overstiger 200NOK. Dersom du ikke avklarer med selger får du ikke igjen tysk MVA som er 19%. Løsningen er å få levert det på postkontor i Sverige :) Da betaler man det man ser. (169€+frakt)

Hong kong pakker sendes ofte som EMS som er en all incusive tjeneste der alle avgifter skal være betalt.

Har du prøvd dette med å sende til svergie? Da sender du det som postresistante eller hva det nå heter?

Og hva må sender gjøre for at jeg skal få igjen tysk MVA?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...