Erik S. Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Kom over et sett med deler til forstillingen på ebay. Prisen er jo latterlig billig så er dette bare dritt deler som er utslitt etter 100 km eller holder det en stund? http://global.ebay.com/BMW_5ER_E39_QUERLENKER_SATZ_KOMPLETT_8TEILE_VORDERACHSE/280353718085/item
tomerikk Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Tror nok de er bra, ser de er forsterket så det er nok samme fabrikat som hd delene mekonomen selger.
JTS77 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Til den prisen svarer det seg om de "kun" holder 100k. Megabillig
MariusW Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 han skrev 100 km da 10 mil altså.. Hadde det vært 100k ahdde det jo vært kjempebra Men det ser bra ut. Hvordan navigerer dere på de tyske ebay sidene? Jeg forstår ikke bæret
JTS77 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 ser den nå Men eg hadde kjøpt, hadde det ikkje vært for at forstillinga mi er nyoverhalt.
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Men hvordan er det med frakt der? Øverst står det jo 29,9 euro til norge, men lenger ned på siden ser det ut som det koster 63,9 euro...?
JTS77 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Eg hadde gått ut i fra det er frakt prisen øverst som gjelder. Men du må også legge til mva på prisen. Kun på kjøpebeløpet og ikke frakta. Men Synes likevel dette er billig. Skal være obs på ebay neste gang
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Eg hadde gått ut i fra det er frakt prisen øverst som gjelder. Men du må også legge til mva på prisen. Kun på kjøpebeløpet og ikke frakta.Men Synes likevel dette er billig. Skal være obs på ebay neste gang Det er vel moms på frakta også tror jeg...
JTS77 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Posten norge må du betale mva til men ikke utenlandske.. Slapp i hvertfall når eg fikk pakke fra hong kong her om dagen, da betalte eg frakt på forskudd som i dette tilfellet og ikkeno mer.
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 http://toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131876&epslanguage=NO&parentid=66240 Hvis verdien på varen holder seg under grensen (200kr, eller 1000 for gave) regnes ikke frakten med, men hvis verdien på pakke overskrider grensen så skal frakta også regnes med... Men du kan selvfølgelig ha vert heldig Hvis noen andre, og mer eBay erfarende, har tenkt å bestille fra han er jeg interesert i å henge meg på!
PIIIPower Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Til opplysning: Du må betale mva på varekost og porto dersom dette overstiger 200NOK. Dersom du ikke avklarer med selger får du ikke igjen tysk MVA som er 19%. Løsningen er å få levert det på postkontor i Sverige Da betaler man det man ser. (169€+frakt) Hong kong pakker sendes ofte som EMS som er en all incusive tjeneste der alle avgifter skal være betalt.
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Til opplysning:Du må betale mva på varekost og porto dersom dette overstiger 200NOK. Dersom du ikke avklarer med selger får du ikke igjen tysk MVA som er 19%. Løsningen er å få levert det på postkontor i Sverige Da betaler man det man ser. (169€+frakt) Hong kong pakker sendes ofte som EMS som er en all incusive tjeneste der alle avgifter skal være betalt. Har du prøvd dette med å sende til svergie? Da sender du det som postresistante eller hva det nå heter? Og hva må sender gjøre for at jeg skal få igjen tysk MVA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå