Gå til innhold

Min(e) e30 Touring(er) liten Update + ny bruksbil

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for mange flotte svar og posetive tilbakemeldinger :D

Syns felgene var så slitne og kjedelige og når jeg fikk denna iden i hue bare måtte jeg :P

Håper bare det holder litt da jeg har brukt diverse billiglakk vi hadde liggende. Fant også ut at akryl lakk over alkyd lakk var en dårlig kombinasjon. Sprakk noe jævelig opp, men blei ikke så værst med x antall lag med klarlakk over der igjen. Så jeg fikk tak i annen lakk til de andre felgene ;)

Angående hvordan jeg har fått den opp på "bukkene" Så er ikke hele bukken en bit. De er festa sammen så de er 40x40x10 cm. Så jeg jekker opp og legger en under om gangen. Så finner jeg noe og stable jekken på når bilen begynner og komme litt opp i høyden. Greit nok når man ikke har noen annen mulighet så får man vertfall gjort noe under der :)

Mulig dette blei litt rotete men skjønner sikkert tegninga :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott så mange likte det. Hadde egentlig regna med litt blanda ris og ros, men så og si alle likte det jo :)

Ellers hadde det ikke gjort meg noe om noen hadde herma, hadde bare vært morsjomt det ;)

Senter deksel hadde kanskje vært greit, men det orginale senterdekselet til dissa felgane stikker så langt ut så hadde sett litt rart ut trur jeg, men men har ikke det uansett ;)

Så er det jo vinter snart og på tide å bytte olje så da lurer jeg litt på hvordan motorolje som er å anbefale. Er da en m20b25 maskin i denna som "skal" ha gått rundt 150k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...