Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du skriver at du skal klippe fjørene, hvorfor ikke kjøpe seg ett senkesett heller? Du skal jo på firhjulskontroll uansett så da kan du jo montere senkesettet før du drar dit. så gjenstår kun BT, ferdig godkjent senket ;)

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dyrt med senkesett:( !Får se om jeg finner et brukt et kanskje.

på gsbildeler står det at bilen min er en :

"modell E28, sedan, 525e." wtf? hehe

Skrevet
Jeg kjøper det meste av deler til min ifra forhandler, har 15% der igjennom bmwccn :)

Koed fungerer også, da gjerne til litt større bestillinger..

Men en ting, om du skal bestille deler, bestill til E30 2-dørs sedan, E30 coupe har nemlig aldri blitt laget..

4 dørs= sedan

2 dørs= coupe

står coupe i vognkorte i 2 dørs`n min.

Skrevet

har 60/40 senkesett som du kan få veldig billig. har ikkje papir på dei. so eg kjem ikkje til å bruke d. har faktisk 2 sett viss noken e intresert. har dempara til begge setta.

Skrevet

men uten papir blir det jo ikke godkjent? så da er det jo like langt som å klippe fjærer utenom at det koster mindre^^!

Skrevet

Vel, her er noen bilder. er ikke noen av "selve" bilen, men litt bilder av "feil" og noen spørsmål :P

07062009970.jpg

her ser dere litt bensin lekasje. Snakket litt med forrige eier, og han sa han ikke hadde hatt problem med det om han ikke tanket full tank, aka ca 30 liter... må fikses!

07062009969.jpg

litt rust

07062009968.jpg

akkurat her er det værst med rust, på begge sider. men det er ikke no alvorlig:)

07062009967.jpg

her ser dere at jeg mangler leppa, jeg kan ikke finne den på koed ? er jeg dårlig å lete? vet ikke om det synes så godt, men der hvor tåkelys skal , hele driten der fangern eller hva jeg skal kalle det, det nederste har jeg lyst å bytte om det ikke er mye sveising? noen som har gjort det før?

07062009966.jpg

bagasje

Skrevet

Frontplata som det heter (der hvor tåkelysa er) skal vere bare skruing å bytte, ikke noen stor jobb dette nei.. Men hvorfor skal du bytte? Ser ut som du mangler innerskjermer (plast) fremme også..

Skrevet

ok, takk ! bilen har kræsja med elg, og den er litt bøyd på venstre siden, syns ikke påbilde, derfor tar den litt boritg fram hjulet når den svinger i en viss posisjon! men jeg mangler leppe og ja?

under frontplata tenker jeg!

noen som har en billig senkesett med papir å selge meg?

Skrevet

Det jeg mente var at grunnen til at jeg i dag har 20% på alle varer, er fordi jeg har bygget meg opp en solid kundehistorikk hos de. Alle eu-kontroller, reperasjoner o.l. er tatt hos de. Samt har jeg betilt deler for 20-25 tusen hos de...

Skrevet

ser den breitbau, men akkurat nå tenker jeg billig å bra, så da får koed funke;) har bestillt div bærekuler osv nå, så tenker jeg å komme meg på skroten snart og lete etter frontplate!

om ingen har noe her og selge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...