SSM Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Lurer enkelt på om lyktene på E30 og E34 passer over hverandre? Skal kjøpe møke lykter til 540en, men om jeg kan sette de jeg har på M3en over på 540 slik at jeg har nye pene lykter på M3en så vil jeg jo det uten at det blir for mye kødd da.
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Usikker på det, men er vel ikke store jobben å teste det?
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Usikker på det, men er vel ikke store jobben å teste det? Når man MÅ bruke en av bilene hver dag og ikke har all verden med tid så er det jo litt problemer med det...
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jo, greit nok det, men tar ikke mange minuttene å bytte over lyktene : )
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Har hørt at det er noe ekstra knot på E34 uten at jeg har sett på det da.
Yngvejos Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 De løse lyktene har forskjellig delenr i delekatalogen, så de passer nok ikke. E32-lykter passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå