André78 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Noen bilder: Har forsåvid nevnt det i en annen tråd men dette er gjort med bilen av tidligere eier: - Montert Zimmermann bora og slissa skiver - Eibach fjærer - Bilstein B6Sport dempere - Meyle HD foringer og stag - M5 el. justerbare speil - Nye hovedlykter - Baklykter - Simons effektanlegg Fikk utstyrsliste og bilinfo fra BMW på mitt chassisnr: VIN: WBAHE11000GExxxxx Type code: HE11 Type: 530i (EUR) Dev.series: E34 Line: 5 Body type: LIM Steering: LL Door count: 4 Engine: M60/1 Cubical capacity: 3.00 Power: 160 (kW) Transmission: HECK Gearbox: MECH Colour: Oxfordgruen metallic (324) Upholstery Anthrazit stoff (0406) Prod date: 1993-11-30 Order options: 240 Leather steering wheel 428 Warning triangle 510 Headlight beam-throw contr. F low beam ?? 530 Aircondition 661 BMW Bav. cass III 801 Germany version 915 Body skin conservation, deletion ?? Ikke store utstyrslista akkurat, hehe.... Utover dette er det elvinduer x 4, el justerbare speil, startsperre, "kjørecomputer" (liten) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gromkjerre Hvordan er tilstanden og har du planer for gliset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk, ja er fornøyd med kjerra Tilstanden er bra, har ikke hatt den så lenge men har satt på nye dørlister og shina den litt. Har ikke så store planer. Renovering av felger, m5 seter, nye tåkelykter(klarglass) og kanskje grommere eksos er noe av det jeg har tenkt på. Ellers så er jeg ikke helt enig med meg selv om jeg vil beholde baklyktene som står på eller sette på originale rød/hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Pen kjerre! Og med manuell gir å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk! Ja hadde ikke kjøpt den om det var autolat. Tøffe biler du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Jo takk du! Nei autolat er ikke noe greier. Er jo så pass sterk den V8ern at man kan jo ligge i et gir over alt omtrent. Jeg har 3.91 utv bak, så 5 gir går jo over alt her på småkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Grei kjerre, artig med 530 V8 ja. Skulle hatt manuell jeg og, men autolat'n med sportsmouds og adaptiv læring fungerer greit den og:) Godt med litt "luksus" .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Jo takk du! Nei autolat er ikke noe greier. Er jo så pass sterk den V8ern at man kan jo ligge i et gir over alt omtrent.Jeg har 3.91 utv bak, så 5 gir går jo over alt her på småkjøring Ja, ganske sterk, men hadde vært gøy med mer futt Vet ikke hvilken utveksling jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Grei kjerre, artig med 530 V8 ja. Skulle hatt manuell jeg og, men autolat'n med sportsmouds og adaptiv læring fungerer greit den og:) Godt med litt "luksus" .. Fungerer sikkert fint den Neste bruksbil/pendlerbil tror jeg at jeg skal ha med auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gratulerer med en utrolig pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Grom bil! Bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Med manuell kasse er detta gull, gull, gull Råfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gratulerer:) Meget pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Grom bil! Bilder av interiøret? Takk Kjedelig stoffinteriør, men kommer bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå