-Anders- Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Tja. Jeg er ingen photograf.. det er helt sikkert. Ikke har jeg utstyret som skal til heller. Eneste som hjelper er en ren og pen bil, og noenlunde grei location! Har plukket ut disse av omlag 100 bilder. Og ja, skal få sota siderutene foran igjen. Måtte rive av filmen på stedet her for noen uker siden. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Meget pen bil du har der! Man får gjøre det beste ut av det man har tilgjengelig, noe jeg i stor grad syns du har fått til! Måtte du fjerne solfilm i kontroll eller? Ble du pålagt dette? Kjiipt er det hvertfall! Hva slags kamera har du knipset med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Pen bil Syns det var bra bilder du hadde tatt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 MAnge fine bilder Brock B1 er utrolig flotte felger til e36, ikke mange biler som kjører rundt med brock lenger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Hyggelig å høre dere De er knipset med Casio EX-S600 Exilim. 2-3000 kroners kamera i sin tid. Men syns det fungerer relativt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Flott bil og fine bilder Trenger heldigvis ikke å være hverken fotograf eller å ha utstyr til mangfoldige tusen for å legge ut bilder Synes til tider at det blir litt i overkant speilreflekshysteri her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Pen bil, bra bilder og flott location Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 MEGET rå bil dette var, fine bilder var det også. Men skulle jeg satt fingeren på noe så var det takluka. Få den til værs neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Meget pen bil! Eneste å sette fingern på er sota baklyktene.. likte ikke helt det, men ellers en fet e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 du må senke mer foran, elelr opp litt bak for å få det "rette" stuket syntes jeg... er litt for lav bak... bildene var jo greie de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hehe.. den skal hvertfall ikke opp bak. Er det tyskerstuk så ER det tyskerstuk, og da skal skjermen over dekksiden basta! Men ja.. foran. Case`n der er at det ikke går ann å senke mer nå. Pga hjulet går utafor hjulbuen, og det er ikke valsa hjulbuer foran. I tillegg har jeg denna finfine riegerleppa som per idag er rimelig nære bakken. Planen er å valse hjulbuer foran og legge den helt nedpå dekka, og fjerne gt leppa. PLuss senke mer bak! Skal også få dreid ned felgene noen mm så det kan senkes mer Men liker konstruktiv kritikk. Bring it on bitches! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kjempefin bil du har! Må ikke kvitte deg med GT-leppa, den gjør seg utrolig godt, senk mer etter å ha valset og behold den på, og unngå veier med fartsdumper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Flotte bilder dette Anders! Interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 joa, mtyskerstuck er senke maks og breie felger med lite gummi, men man kan ikke senke maks bak,uten å gjøre det foran haha ^^ skal vi kristisere biler også eller? haha... nei da... bortsett fra at en serie ser ut som en gif serie av en rundtur rundt bilen, så må du passe på å vri dekkene riktig... ikke kult å se mønsteret på dekkene hehe... ellers var det ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fine bilder Anders Kanskje vi skal få til en Photoshoot når jeg kommer til Oslo i Sommer? Skal nedover rundt 6. Juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå