Gjest Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Topicen beskriver vel det jeg lurer på her.. Er det mye pes å få en bakpotte fra M3 til å passe en 325? begge bilene er 2001 mod.
Gjest Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Det kan jeg leve med.. blir ikke en bruksbil dette. Kanskje en jobb for svendsen eksos..
S.Arnesen Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Det kan jeg leve med.. blir ikke en bruksbil dette. Kanskje en jobb for svendsen eksos.. Nja, vet ikke om svendsen eksos tar på seg slike jobber. Er jo snakk om rimelig mye kutting og sveising...
Gjest Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 De sier jo at de tar ALT av eksos så Men er ikke det hjulbrønn på m3:p?
S.Arnesen Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 De sier jo at de tar ALT av eksos så Men er ikke det hjulbrønn på m3:p? Joa, men det er mer karroseri arbeid det da ikke hjulbrønn på e46 m3 nei...
Gjest Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hehe.. okok.. får se hva jeg gjør, men er det noe pes resten, eller er det "bare" hjulbrønnen som er problemet?
morteym Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Har sett en potte som er laga slik at den går foran (nærmes fangeren) hjulbrønnen, men mulig det var custom.
Gjest Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Lurer på hvordan lyden blir med kun bakpotte fra M3, kanskje det ikke harmonerer med resten av eksosen:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå