Danny89 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Vindusviskerene mine stopper midt på ruten og tuten fungerer ikke.. Har sjekket kontakter og sånn til tut. og det er ikke leddet til vindusviskeren som har hoppet av.. ingen løse muttere heller.. dette skjedde i vinter når det lå masse snø på ruta og jeg (dum som jeg var) skulle "viske" det bort.. Tror dette er pga et rele.. men hvordan sjekker jeg om rele er defekt? når den står på tomgang lager den også fizze lyd en gang i blant. høres ut som om den slipper litt på trykket? Noen Ideer?
Lars89 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Det med vindusviskeren er typisk tegn på brent motor. Mål om det kommer strøm til tuta, skjekk sikring Den lyden skal være der. Husker ikke hva det er , men har hørt den på alle e46 316/318 M43 jeg har vært borti..
torfinn9990 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Virker viskerne da? Har armene vært av? Det kan ikke bare være at de er satt feil på? Torfinn
Danny89 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 plukket av armene i går ja.. og rettet de opp igjen.. fortsatt samme problem.. sikringene skjønner jeg ikke en drit av.. skjemaet og brukermanual er jo på tysk:P så leter etter ett på norsk..
tomerikk Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Det hjelper ikke å flytte på pusserarmene, det er den lille armen på pussermotoren som har vridd seg. Løs mutteren på motorakselen og vri armen til pusserene parkerer riktig og dra til mutteren igjen.
|Andreas| Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Noe lignende skjedde med min bil også. Da fant jeg ut at det var releet, etter at jeg hadde byttet motor. Er det sånn at den visker av og til? Sånn hadde jeg det... Har en brukt motor hvis din er brent seg eller noe.
MariusW Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Har hatt to E46er med samme lyd. Det er rett og slett lyden av at air condition skrur seg av og på. Prøv å slå aircondition av (den snøkrystallen på automatisk klimaanlegg) slik at det grønne lyset ikke lyser ved siden av knappen lengre, og hør at lyden er borte. Den skal være der
Danny89 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 tenkte jeg skulle prøve og løsne den muttern på motoren.. men når jeg gjorde det så gikk bare "veiva" rundt.. er jo så trangt der pga. torpedoveggen også..hmmmf
FBreks Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 angående den lyden, så er det nok airconditionèn ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå