///Dybdahl Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 du, neste lørdag skal vi kjøre på våler banen med bilene våre, være med?Info finner du her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 231#358237 Kommer en god del fra bmw klubben tenker jeg, og sikkert noen av Kvål gutta også. blir nok felles kjøring for rogalandsgjengen på fredagen bortover. Heng deg på.. så lover jeg å ikke knuse deg SÅ mye på banen... Må berre halde meg oppdaterete på slike ting i fremtiden. Passer det så er eg glatt med,vore der før!!! KJEKT!!!!!!!!!!! Jeg er klar for Dybdahl VS. Larsen på Våler eller Rudskogen hehe! Einaste du er klar for e å se ræva på ein ///M5 PC97050 reg heile dagen;);) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 jeg var i sirevåg ja, men det var også en annen m5 eier, tror du snakket mest med ham. Var eg med deg bort på P-plassen å tittet på bilen din?? Har du Hedders på din?? å fjernet mellompotta??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 du, neste lørdag skal vi kjøre på våler banen med bilene våre, være med?Info finner du her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 231#358237 Kommer en god del fra bmw klubben tenker jeg, og sikkert noen av Kvål gutta også. blir nok felles kjøring for rogalandsgjengen på fredagen bortover. Heng deg på.. så lover jeg å ikke knuse deg SÅ mye på banen... Må berre halde meg oppdaterete på slike ting i fremtiden. Passer det så er eg glatt med,vore der før!!! KJEKT!!!!!!!!!!! Jeg er klar for Dybdahl VS. Larsen på Våler eller Rudskogen hehe! Einaste du er klar for e å se ræva på ein ///M5 PC97050 reg heile dagen;);) Jepp, kvar gong eg tar den igjen me ein runde hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 du, neste lørdag skal vi kjøre på våler banen med bilene våre, være med?Info finner du her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 231#358237 Kommer en god del fra bmw klubben tenker jeg, og sikkert noen av Kvål gutta også. blir nok felles kjøring for rogalandsgjengen på fredagen bortover. Heng deg på.. så lover jeg å ikke knuse deg SÅ mye på banen... Må berre halde meg oppdaterete på slike ting i fremtiden. Passer det så er eg glatt med,vore der før!!! KJEKT!!!!!!!!!!! Jeg er klar for Dybdahl VS. Larsen på Våler eller Rudskogen hehe! Einaste du er klar for e å se ræva på ein ///M5 PC97050 reg heile dagen;);) Jepp, kvar gong eg tar den igjen me ein runde hehe! YEAH!!!! RIGHT!!!!!!!!!!!!!! ;);) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 du, neste lørdag skal vi kjøre på våler banen med bilene våre, være med?Info finner du her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 231#358237 Kommer en god del fra bmw klubben tenker jeg, og sikkert noen av Kvål gutta også. blir nok felles kjøring for rogalandsgjengen på fredagen bortover. Heng deg på.. så lover jeg å ikke knuse deg SÅ mye på banen... Må berre halde meg oppdaterete på slike ting i fremtiden. Passer det så er eg glatt med,vore der før!!! KJEKT!!!!!!!!!!! Jeg er klar for Dybdahl VS. Larsen på Våler eller Rudskogen hehe! Einaste du er klar for e å se ræva på ein ///M5 PC97050 reg heile dagen;);) Jepp, kvar gong eg tar den igjen me ein runde hehe! YEAH!!!! RIGHT!!!!!!!!!!!!!! ;);) No faith!? hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Dybdahl, nei det var han andre... da hadde jeg reist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Dybdahl, nei det var han andre... da hadde jeg reist. Åh,du så bor på Orstad??? Ordin snakka om ein som budde der med ein E39 M5:)(liker fargen din) Har du ein tråd om den?? Link?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 den er dønn orginal, ja jeg kjenner ordin godt. Har ingen thread om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 den er dønn orginal, ja jeg kjenner ordin godt. Har ingen thread om den. Det må du jo lage:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 nei faen.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Nydelig M5! *SIKLE SIKLE* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Nydelig M5! *SIKLE SIKLE* Mange takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 hmm.. dette var jo virkelig et prosjekt med mening i. hva synes du om kombinasjonen JBR og Spec? har selv stage 3+ spec clutch og JB Racing svinghjul liggende til 540'n. dog mangler jeg noe så uvesentlig som manuell kasse. og jeg ser du har dumpventil med resirk(?), er dette nødvendig med kompressor? eller er det mest for å spare den for unødvendig belastning når masse luft kommer i retur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Greit nok egentli!!! Kom litt lyd ifra svinghulet siden dette er singel massesvinghul! Det plaget meg litt! Men syke respons da!!!! Det med dumpventilen så er eg ikkje sikker på ka eg skal svare altså! Rekne med at det er ein god grunn til at den er der! Gutta på ESS leker ikkje butikk:) Personlig så synest eg va det digg med litt utblåsningslyd;) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 har hørt rykter om at S62 kunne komme med noe de kallte "diesel lyder" uten dual mass svinhjul. er det slik på din og? håper ikke det blir sånn på m60'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå