///Dybdahl Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 grei pris det mener jeg...det der er DRØMMEN Takk,hyggli å høre:)¨ Det svinghjulet blei solgt samme dag det blei demontert ser du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 grom vogn du har ivertfall! lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 synest ikke prisen var så gale jeg da fet bil med fet lyd du har, blir sikkert kjipt og selge go børsa? men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så denne bilen på finn her om dagen. snasent;) Jeg håper og regner med at du har tenkt deg om 2 ganger ang. salg. Da du ganske nylig har bygget en slik versting, så må du jo rekke å nyte den også?? Morsomt med filmer, men legg GJERNE ut flere! hva fikk du på 0-100 forresten? Selv med 2000kg så vil jeg da tro den burde være veldig nærme 3,9 sek som skrevet tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth87 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Peent! Hvordan fungerer egentlig k-sport bremsene? Fornøyd med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så denne bilen på finn her om dagen. snasent;) Jeg håper og regner med at du har tenkt deg om 2 ganger ang. salg. Da du ganske nylig har bygget en slik versting, så må du jo rekke å nyte den også?? Morsomt med filmer, men legg GJERNE ut flere! hva fikk du på 0-100 forresten? Selv med 2000kg så vil jeg da tro den burde være veldig nærme 3,9 sek som skrevet tidligere i tråden. Ja,eg har det:) Ja det er kjekt og lage filmsnutter! Synd det ALLTID er saa daarligt ver her paa vestlandet:( Han skal gi 3.9-4 sek 0-100. Brukt 1 sett bakdekk paa 4 maanader!!! Og det har ikkje vert noe serligt med burning!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Peent!Hvordan fungerer egentlig k-sport bremsene? Fornøyd med de? Bremsene er greie nok dei! Betre enn orginale jaffal:) Men det blir nok brembo bremser neste gang ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så denne bilen på finn her om dagen. snasent;) Jeg håper og regner med at du har tenkt deg om 2 ganger ang. salg. Da du ganske nylig har bygget en slik versting, så må du jo rekke å nyte den også?? Morsomt med filmer, men legg GJERNE ut flere! hva fikk du på 0-100 forresten? Selv med 2000kg så vil jeg da tro den burde være veldig nærme 3,9 sek som skrevet tidligere i tråden. Ja,eg har det:) Ja det er kjekt og lage filmsnutter! Synd det ALLTID er saa daarligt ver her paa vestlandet:( Han skal gi 3.9-4 sek 0-100. Brukt 1 sett bakdekk paa 4 maanader!!! Og det har ikkje vert noe serligt med burning!! Da hadde det vært morro å kjøre om kapp med deg:P 0-100 eller noe:P og samtidig laget film på det ang. dekk, så er det ingenting som sitter på så bra som michelin pilot sport. har prøvd et annet merke som er medium gode dekk og de spinner på tørr asfalt også i 3.gir. michelin virker som de har fullt feste i både 1. og 2. HVertfall i 2.gir så prøv de dekkene om du vil ha noe som varer mer enn 4mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så denne bilen på finn her om dagen. snasent;) Jeg håper og regner med at du har tenkt deg om 2 ganger ang. salg. Da du ganske nylig har bygget en slik versting, så må du jo rekke å nyte den også?? Morsomt med filmer, men legg GJERNE ut flere! hva fikk du på 0-100 forresten? Selv med 2000kg så vil jeg da tro den burde være veldig nærme 3,9 sek som skrevet tidligere i tråden. Ja,eg har det:) Ja det er kjekt og lage filmsnutter! Synd det ALLTID er saa daarligt ver her paa vestlandet:( Han skal gi 3.9-4 sek 0-100. Brukt 1 sett bakdekk paa 4 maanader!!! Og det har ikkje vert noe serligt med burning!! Da hadde det vært morro å kjøre om kapp med deg:P 0-100 eller noe:P og samtidig laget film på det ang. dekk, så er det ingenting som sitter på så bra som michelin pilot sport. har prøvd et annet merke som er medium gode dekk og de spinner på tørr asfalt også i 3.gir. michelin virker som de har fullt feste i både 1. og 2. HVertfall i 2.gir så prøv de dekkene om du vil ha noe som varer mer enn 4mnd Fekk paa Vreestein dekk for 2 dager siden,ettersom dei har kommet veldig godt ut i test dei siste aara pluss prisvennlighet, valgte eg dei!! Fullt klar for at PS2 er dei BESTE dekka,hoyrte og paa pris paa dei forst,men 5600kr pr,dekk var ikkje veldi overkommeligt!!! Dessuten er det daarligt med plasser og teste ut bilane her i Rogaland! Litt redde for lappen og;) Men klart,er du i omraadet er eg glatt med paa og lage noen kule filmsnutter:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så denne bilen på finn her om dagen. snasent;) Jeg håper og regner med at du har tenkt deg om 2 ganger ang. salg. Da du ganske nylig har bygget en slik versting, så må du jo rekke å nyte den også?? Morsomt med filmer, men legg GJERNE ut flere! hva fikk du på 0-100 forresten? Selv med 2000kg så vil jeg da tro den burde være veldig nærme 3,9 sek som skrevet tidligere i tråden. Ja,eg har det:) Ja det er kjekt og lage filmsnutter! Synd det ALLTID er saa daarligt ver her paa vestlandet:( Han skal gi 3.9-4 sek 0-100. Brukt 1 sett bakdekk paa 4 maanader!!! Og det har ikkje vert noe serligt med burning!! Da hadde det vært morro å kjøre om kapp med deg:P 0-100 eller noe:P og samtidig laget film på det ang. dekk, så er det ingenting som sitter på så bra som michelin pilot sport. har prøvd et annet merke som er medium gode dekk og de spinner på tørr asfalt også i 3.gir. michelin virker som de har fullt feste i både 1. og 2. HVertfall i 2.gir så prøv de dekkene om du vil ha noe som varer mer enn 4mnd Fekk paa Vreestein dekk for 2 dager siden,ettersom dei har kommet veldig godt ut i test dei siste aara pluss prisvennlighet, valgte eg dei!! Fullt klar for at PS2 er dei BESTE dekka,hoyrte og paa pris paa dei forst,men 5600kr pr,dekk var ikkje veldi overkommeligt!!! Dessuten er det daarligt med plasser og teste ut bilane her i Rogaland! Litt redde for lappen og;) Men klart,er du i omraadet er eg glatt med paa og lage noen kule filmsnutter:):) ja... michelin ps2 kontra alle andre dekk = to forskjellige verdener men de er dyre.. ja.. væ¨r redd for lappen din du om du ikke har solgt bilen til april/mai/juni 2010, så lover jeg herved å ta med bilen min til deg.. evt. at vi møtes på midten. det hadde vært et minne for livet!! 1 hel dag med masse videosnutter.. også redigert det til en film. m3 vs m5. morro morro. ikke selg bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 He he,ja naa er da ikkje eg ein hyylar paa film redigering,men glatt med paa den:) Har jo ein heftig bil du og da!!! Greit hissige den tenker eg? Kan tru det hadde blitt litt av ein kamp mellem dei 2 bilene fra 0-300 paa MBoard el noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 He he,ja naa er da ikkje eg ein hyylar paa film redigering,men glatt med paa den:)Har jo ein heftig bil du og da!!! Greit hissige den tenker eg? Kan tru det hadde blitt litt av ein kamp mellem dei 2 bilene fra 0-300 paa MBoard el noe:) ja, jeg sjekket med mboard og jeg fikk gratis inngang/kjøring pga at jeg hadde en rask bil og var ifra norge. Snakekt med Gustav eller hva han heter. Du får også dette gratis. Da satser vi på å ta turen dit?? Antar at selve kjøringen inn til sverige blir halve morroa! de er greiere på hastigheter over 120 der, enn i norge spent på hva som hadde skjedd fra 0-300 ja. hehe! min er vel like sprek som din tenker jeg? du har mer hk, men også litt mer vekt. jeg gleder meg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 He he,må vel bli te neste sommer:) Trur dett hadde blitt jamt! Meir vekt ja,men eg har en del NM meir enn rekke sekseren din og! Tiden vil vise!! Må jaffal dok/film!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 He he,må vel bli te neste sommer:)Trur dett hadde blitt jamt! Meir vekt ja,men eg har en del NM meir enn rekke sekseren din og! Tiden vil vise!! Må jaffal dok/film!! ja, da har vi en date. hehe. fullt mulig du drar ifra meg et sted etter 3.giret, men det gjenstår å se 0-100 gjør min også på 3,9, så alt faller på hvem som har de beste dekkene hehe. morromorro! sa jeg at dette blir morro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå