Gå til innhold

Min M3 CSL [Solgt]


Anbefalte innlegg

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker! :)

Ja, Thomas, det er nok en drøm realisert.

Forrige drøm, E46 M3, hadde jeg realistiske forhåpninger om i forkant, men jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle få til CSL...

Er jo selvfølgelig en knallhard prioritering, men det går så lenge jeg er i situasjonen jeg er i nå. Dvs; bare meg selv å tenke på økonomisk sett.

Husker godt jeg satt og siklet på bildene av konseptbilen M3 CSL i 2001, og tenkte at det var den mest perfekte bilen noen gang. Og nå har jeg den faktisk selv... :D

Noen ubekreftede fakta ang antallet CSL registrert i Norge:

5 grå

1 sort 8)

Pluss iallefall 2 grå som kun er momset inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være toppen av kransekaka! CSL i sort er høydare! Gratulerer. E92 M3 blir peanuts i forhold. Motoren din er kanskje den mest velkomponerte noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med mektig bil Magnus! Jeg kan skrive under på at CSL er en heftig kjøreopplevelse. Jeg er en av de få som helst ville hatt den med manuell kasse, men de fleste liker jo SMG best. Og det er uansett fullstendig rått å kjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig!

Skjønner valget av denne over ny z4 med minste motoren :)

Gleder meg til flere bilder! Regner med Geir er ivrig med kameraet :)

Blir den å se på Våler neste helg?

NSK har Våler hele lørdag 20/6. Det blir mitt første møte med bane i z4'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gutter.

Og Raymond; klart du kan kjøpe motoren for å ha den i E30'n din. Du skal få den billig. Evt bytte jevnt i 325-motor gått under 350k... :stupid:

Hadde bilen på olje-service/sjekk på Bilsalongen i Skien på fredag.

Fikk dem til å skifte olje, bremsevæske, ta diagnose, sette på de nye nyrene, samt en generell sjekk av bilen.

Bilen er helt tipptopp, bortsett fra at simringene på diffen burde byttes etterhvert - tar det iløpet av sommeren.

Hentet også den nye typen skilt på BT.

Lørdag gikk med til motorvask, grunndig vask av bilen utvendig og bagasjerom, og til slutt polering.

Man ser det ikke så godt på bildene som kommer under her, men poleringen gjorde underverker for glansen.

Har aldri vært noen stor fan av sort med metallic, men det ble ganske så fint i solskinnet etter polering.

Sikkert noe jeg har gjort som jeg har glemt, men her er noen bilder iallefall.

Bildene er tatt der og da, skal ta noen bedre etterhvert.

Edit: Ble bare surr med bildene - er for trøtt her. Prøver igjen imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med aldeles nydelig bil. Flott at du får den original og fin. Jeg ville gjort akkurat det samme selv om jeg syns felgene på bildene er fine.

For øvrig er det bare å pøse på med bilder.... ikke ofte vi ser en slik bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...