Gå til innhold

Min M3 CSL [Solgt]


Anbefalte innlegg

>< jeg vil også ha CSL

Gratulerer med verdens råeste bil! Hvordan var det å gå over til SMG? Aldri manuell igjen? =)

PS: Få deg lexus baklykter så jeg kan bli litt mindre misunnelig =) eventuelt rieger styling!

XD Man skal jo ikke sette rieger styling på en M3, og vertfall ikke en CSL.

Å lexuslykter skal ikke på noen BMW. :P Det er for andre bilmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

>< jeg vil også ha CSL

Gratulerer med verdens råeste bil! Hvordan var det å gå over til SMG? Aldri manuell igjen? =)

PS: Få deg lexus baklykter så jeg kan bli litt mindre misunnelig =) eventuelt rieger styling!

XD Man skal jo ikke sette rieger styling på en M3, og vertfall ikke en CSL.

Å lexuslykter skal ikke på noen BMW. :P Det er for andre bilmerker.

Lexuslykter er noe av det styggeste man kan ha på en BMW... Og såklart setetrekk, rattrekk osv. Lexuslykter på Bimmer forbinder jeg med innvandrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Range Rover Sport er bare tullball... nesten et like tåpelig konsept som X6. Hvorfor i alle dager skal man senke en stor terrengbil, som kanskje har verdens beste 4x4 system, og dermed i stor grad ødelegge bilens fremkommelighet?.

men en rrsport er vel egentlig laget på discovery platform og har bedre bakkeklaring en vanlig range rover. har hørte dette, men er ikke 100% sikker på det.

x6 er jo bare helt genialt, men vi behøver ikke å diskutere dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Range Rover Sport er bare tullball... nesten et like tåpelig konsept som X6. Hvorfor i alle dager skal man senke en stor terrengbil, som kanskje har verdens beste 4x4 system, og dermed i stor grad ødelegge bilens fremkommelighet?.

men en rrsport er vel egentlig laget på discovery platform og har bedre bakkeklaring en vanlig range rover. har hørte dette, men er ikke 100% sikker på det.

x6 er jo bare helt genialt, men vi behøver ikke å diskutere dette her!

disco'n og vanlig rr har samme plattform. Sport'n har eget husker jeg rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Tenkt å kjøpe denne tilbake eller? ;) Våren er her, Discoen trengs vel ikke og bilen er fortsatt til salgs ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21858207

Skjønner ikke hvorfor noen ikke plukker den opp, landets eneste CSL i sort er jo dritkult. Men litt treigt solgt kanskje, fordi man får kjøpt mye annet gromt til samme prisen? 911 GT3 f eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er flere enn meg som er glad dem har hatt 4x4 i vinter? :D

JA! helt talentløst med BMW i disse dager..

Hvorfor det? Er jo null problem her i området ihvertfall?

Litt seint svar, men..

Blir annen verden. Quattro på 30cm nysnø blir som BMW på tør sommerasfalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tenkt å kjøpe denne tilbake eller? ;) Våren er her, Discoen trengs vel ikke og bilen er fortsatt til salgs ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21858207

Skjønner ikke hvorfor noen ikke plukker den opp, landets eneste CSL i sort er jo dritkult. Men litt treigt solgt kanskje, fordi man får kjøpt mye annet gromt til samme prisen? 911 GT3 f eks...

Har tenkt tanken på den eller noe lignende, men da har jeg jo samme "problem" som ifjor om par-tre måneder. Altfor kort sesong her i Norge...

Tror heller ikke jeg vil prioritere så mye penger på bil akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...