Galro Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Den desidert peneste bilen jeg så var i Paris sentrum, en gammel Ferrari med en prislapp på noen ti-talls millioner tror jeg...denne: Om det er helt riktig bil med akkurat den riktige historikken, kan den potensielt være verdt i overkant av 10 millioner $ - i hvert fall så har det blitt betalt slike summer før for denne modellen. Basert på dagens kurs, vil det si et sted mellom 60 og 65 millioner kroner. Gitt at bilen ikke er en kopi.
z3owner Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Den desidert peneste bilen jeg så var i Paris sentrum, en gammel Ferrari med en prislapp på noen ti-talls millioner tror jeg...denne: Om det er helt riktig bil med akkurat den riktige historikken, kan den potensielt være verdt i overkant av 10 millioner $ - i hvert fall så har det blitt betalt slike summer før for denne modellen. Basert på dagens kurs, vil det si et sted mellom 60 og 65 millioner kroner. Gitt at bilen ikke er en kopi. Jeg tog ikke nærbilder men bilen så helt autentisk ut, glasset så ut å være håndtilvirket da brytningen i glaset ikke var heilt reint, ellers var alt heilt tipp topp innen og lakken var feilfri, jeg tipper at det var en original, det var mange som tog bilder av bilen.. flere bilder:
SofaKingFresh Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Og DEN står parkert ute? Håper den karen(?) driter penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå