z3owner Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 ble innkvartert ved et hotell i Paris i samband med arbeide noen dager siden, samme kveld ankom en supersportsbil, deretter en til og en til og en til.. Guttene festede livlig på kvelden og dro videre tidlig neste dag.. Fikk tilfelle å prøvesitte noen av bilene blant annet SLR-Caben.. så ikke noen BMW dessverre... Noen av bilene var privateide og noen tilhørte automobilklubber.. vedlegger et par bilder.. se og nyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 noen siste bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Gøy! Litt som Gumball 3000 dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg trodde og at det var gumball men dette var noe annet, de kjørte får å samle inn penger til aidssyke barn....? En del av pengene skulle gå til veldedighet.. sa de.. hyggelige var i i hvert fall.. skjønte ikke riktig hvorfor de festet så hardt på kvelden når de skulle kjøre dagen etter men... De hadde med seg egen lastebil til dekkeskifte med maskin og alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Mye flott jeg aldri får råd til der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Mye flott jeg aldri får råd til der ja:) likeså, vi får bare drømme videre.. Synes faktisk at den matt lakkerte Ferrarien var den peneste, men de nye Ferrari cabbene med hardtopp var og pene bare synd at Ferrari ikke er helt i kvalitet med de tyske bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Den desidert peneste bilen jeg så var i Paris sentrum, en gammel Ferrari med en prislapp på noen ti-talls millioner tror jeg... denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Sånne ting er steike artig å dumpe over Mye gromme biler å se på. Eyecandy er vel ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Flotte bil(d)er! Alltid artig å komme over slike biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Mye gromt der, heldig du da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Kult. Reine Gumball 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
z3owner Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 fant deres hjemmeside: http://www.thesupercarclub.com/index.ph ... 2&story=14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå