krofarn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg er på utkikk etter ny bil, så kom jeg til å tenke på om det var noen måter vanelige personer kan finne ut om bilen har vært kollisjonsskadet eller lignende? All furnuft tilsier jo at det må finnes en måte. -Forsikrignsselskap har jo ikke lov til å gi ut slik informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kidneb Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hvis bilen har blitt fikset på merkeverksted etter en kollisjon. Så tror jeg det bare er og ta med seg registreringsnr. og/eller chassi nr. til et merkeverksted. Så finner de det raskt ut Hvis det ikke er fikset på merkeverksted har jeg ikke peiling åssen man kan finne det ut desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Du ser lett om en bakskjerm er byttet ved å se på skjøtene når du åpner bagasjeluka. Ellers kan man åpne panseret og se om alt av plater og skruer ser urørt ut, om teppet på panseret er skikkelig montert, om dører er riktig justert, at ingen lykter ser nyere ut enn andre og generelt sånne småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg fikk vite alt om bilen jeg skulle kjøpe ved å ringe Biltilsynet med registreringsnummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hva mener du med "alt"? Greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Tidligere eiere, heftelser, reperasjoner på verksted, registreringer o.l. Alt jeg trengte å vite hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå