_Atle_ Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Gi bud, men ingen skambud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Den har jeg sett før ja, du som er broren til Torgeir? Ser ut som en god pris på den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Jepp, stemmer det.. Kjenner jeg deg? Ja, skulle tro prisen var grei, selv om det må sveises litt rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Innbytte kan vurderes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Ny pris.. Kom med bud.. Bilen er i Valdres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Du har slådd prisen mye har jeg merket, har sett litt på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Du har slådd prisen mye har jeg merket, har sett litt på denne. Ja, har det.. Greitt å få solgt den snart så kjøper har litt tid på seg før eu-kontroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg