lloydsb Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Måtte ta en shoot etter bmwen fikk nye sko.. Bildene er fra når jeg fikk montert felgene (dvs 03\06-2009) legger ut et par av de bildene jeg syntes var bra.. er ikke noe fotograf og kun brukt digtial cam, alle bilder er uredigerte -Hartge replica 18" 8,5x225\40 - 9,5x245\40 Se link under får kose prosjektet.. Lloydsb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Fin bil Men det nederste bildet var ikke så vellykket som de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 meget pen E36 coupe! Elsker den blåfargen der Kanskje prøvd og fått bilen litt mer i fokus, så det ikke blir så rotete, men ellers en meget flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen bil og pene bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Ble bra det her Bilen har kommet seg veldig siden jeg så den sist (treffet i s.parken) Ville seriøst vurdert et deksel under motoren/fangeren. Var litt "luftig" der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Pen bil du har Ikke verst bilder eller, så syns jeg vi skulle få se bilder av interiøret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Nydelig coupe! Det ble litt morsomme effekter i det bildet mellom tømmerstokkene. Er ingen fotograf, så kommentarer om bildene overlater jeg til folk som vet hva de snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Fra en amatør til en annen, så var det jo noen ålreite bilder her! Jeg savner dog litt mere senk foran, og soting på fremrutene, som også min kjære mangler atm! Men pen coupe da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Fra en amatør til en annen, så var det jo noen ålreite bilder her! Jeg savner dog litt mere senk foran, og soting på fremrutene, som også min kjære mangler atm! Men pen coupe da! 'Hadde gt leppe og var soting helt fram, men ble stoppa på grunn av soting... Gt leppe eller gt splittere kommer på.. den blir ikke senket noe mer, selv om den ikke hadde hatt vondt av det.. Men bilen går på grusvei ei gang i blandt(hjem til dama osv) så dårlig vei, så har heller valgt fremkomlighet, er litt høy, men må mest være sånn får å komme fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Finfin E36! Cool pics! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Jævla fin bil altså! Prikk lik min gamle vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Jævla fin bil altså!Prikk lik min gamle vettu ja, christian;) Må heller bumpe din topic, så de kan kommentere gamle bilen din der:P ikke her Men hva syntes dere? Gt leppa igjen som jeg hadde før? eller Gt splittere har litt lyst på gt spilttere og se åssen det ser ut.. hva mener dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå