SpiderPig Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei, driver å klikker litt på eBay, ser dem har chip til bmw`n for bare ett par hundre kroner? er dette bare dritten? Noen erfaringer? http://global.ebay.com/Chip_Tuning_BMW_ ... 95678/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Bruk heller pengene på en tur på treningsstudio, gjør vel ca samme nytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Bruk heller pengene på en tur på treningsstudio, gjør vel ca samme nytta så du mener den ikke flytter sperra til 7500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Det gjør den sikkert, men er kansje det eneste. Muligens også annet drivstofforsbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Det gjør den sikkert, men er kansje det eneste. Muligens også annet drivstofforsbruk. står 18hk og 34 nm effektøkning, er det ikke effektøkning i heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Skal ikke si noe sikkert, men ta det med en klype salt. Chippet min M50B25 maskin i sommer, bestilte Dinan-chip fra ebay. Betalte ikke rare greiene, kansje 500,- Merket at sperra flyttet seg. Men kunne ikke merke store forskjellen på draget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Skal ikke si noe sikkert, men ta det med en klype salt. Chippet min M50B25 maskin i sommer, bestilte Dinan-chip fra ebay. Betalte ikke rare greiene, kansje 500,- Merket at sperra flyttet seg. Men kunne ikke merke store forskjellen på draget. okok, men prøver den jeg monterte du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Ja, er bare morro å prøve slikt. Monterte selv ja. Veit ikke hvordan din hjerne ser ut men min var veldig enkel å skifte. Heter Bosch 413 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Ja, er bare morro å prøve slikt. Monterte selv ja. Veit ikke hvordan din hjerne ser ut men min var veldig enkel å skifte. Heter Bosch 413 mener jeg. er nokk samma ulla bare å åpne å bytte den lille brikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Ja, skal være ganske lett å skjønne det når du får åpnet hjernen. Men husk å sjekk hva din heter, så du får chip til din hjerne, finnes sikkert forskjellige hjerner til is biler. Er mange forsjellige typer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 0261 200 950 er nr. på min å det står oppramsa så tror nokk den passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jepp. Bare det nummeret stemmer er det bare å kjøre på.. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå