///Thomas Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Selger en mirai 32 lcd tv i uåpnet pakning da jeg kjøpte en for mye.. Har samme tv i loftstuen, og er veldig fornøyd med den... Masse tilkoblingsmuligheter.... http://www.mirai.eu/Norge/ProductDetail ... &cat_id=43 Må hentes i søgne utenfor kr.sand ingen pruting... førstemann på døra... Tlf:99425818
ZhilleN Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Har en slik en sjøl, og den fungerer perfekt! HDMI tilgang også på denne Veldig fornøyd med min i hvertfall Lykke til med salg
Anders_w Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 du skal ikke nærmere østlandet i nærmeste framtid da? eller kjenner noen som skal;
///Thomas Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 denne hadde jeg kjøpt lett En grunn til at jeg kjøpte 2 stk. av den Men ble litt mange tv'er i hus....
///Thomas Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 ingen pruting... førstemann på døra...
Dirty Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 alltid lov å prøve seg litt hehe. men skal tenkte på det. vet ikke helt hva e skal me det men
-Roger- Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg tar den for 2000 hvis du har planer om reise til bergen i nærmeste fremtid Faen så sjelden man finner slike kupp i nærheten når man ikke bor på østlandet
///Thomas Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Jeg tar den for 2000 hvis du har planer om reise til bergen i nærmeste fremtid Faen så sjelden man finner slike kupp i nærheten når man ikke bor på østlandet Men nå har vel aldri Søgne vært på østlandet heller.... Eller.... kanskje for en bergenser da men...
gisse Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 hehe. ble noe arg her. hehe sender melding får ikke svar inthe ringer, og spør om vi skal til søgne og hente tv. og så e det denne her, hehe så var han sikkert 2 min før meg, morsomt igrunen, som han sier. første man på døra me peng får an, han holder ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå