GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 du har luftskrue på toppen av termostathuset hvis jeg ikke husker helt feil Stemmer det men av erfaring liker jeg bedre å løsne radiatoren og heve den litt og ta av returslangen å lufte på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorensius Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ja men du har jo peil i følge prosjektet ditt jeg har myst på fikk en til å hjelpe og lært meg det.. den går fortsatt til midstreken men aldri over som den ikke gjor tidligere heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 meget flott m30 er gode motorer det bare passe på at du kjører den godt varm før du trør den gamle til janik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorensius Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 stemmer det.. du jobber på bavaria mente jeg så regner med du har sett bilen litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hvis du ikke for luftet at du heller på vaten hele tiden så har du en gåen topp pakning, i værstefallen gåen topp, sjekk olje om d e så lysebrun "GRØT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorensius Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 toppen er ny og det er olja også.. sjekka olja for to uker siden og da var den i sin deilige kosistens som vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå