hv motorsport Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 ja,,denne bilen er fin,,kule hjul,,di er ikke gratis heller,, ja den er breddet å ikke mindre enn 5-6 cm bak,,, men er gjort slik at en ikke skal se det så bra,, kansje du kunne legge ut bilder av den røde å,,ikke alle som har 2 breie,,, gratulerer,til grimstad,, glemte å si at denne er å lakert under,å alt er jo nytt på denne bilen,,den er god,,å serdeles bra,,lakk dekslene så folket ikke kan klage,,,men du er jo lakerer så dette blir jo bra,,skulle likt at lakken-fargen kom bedre frem på bildene,fargen er kul å pen, lykke til,,kom deg på treff,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Skjedd noe mer mtp. godkjenning av motor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan99 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Snygg bil! Vilken dim är det på däcken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 En av de råeste e30 jeg har sett Bare Helge sin som er råere! Klistremerket bør kansje bort men kan gjerene ha noe som bryter litt opp med alt det hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Det er ikke noe klistremerke såvidt jeg har sett. Er karbon evo leppe, som er maskert M-power på, som deretter er lakkert hvit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Denne bilen er ufattelig grom!!! Er akkurat sånn jeg skulle hatt E30 m3, om jeg noengang gidder å ta meg råd til en slik mil. Ut med 4'ern og inn med den største grommeste sekseren! Se om du får til noen oppdateringer da, trådstarter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Takker for så mange positive svar..Skjedd MASSE oppdateringer i vinter... skal få lagt ut noen bilder jeg:)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Da var noen bilder av ting som er gjordt i vnter ute... Snart er SE stoler i hus også forhåpentligvis.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Ble råpent med gule lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Denne så veldig bra ut og ikke minst strøken! Med rett motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Oooh, Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanthomas Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Mye for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Rå bil! Fungerer motoren bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Dæææææææven!!!! Denne var jo bare skamrå!! Med SE interiør nærmer denne seg perfekt... Få ett alcantara ratt og lakkert over m-power på evo 2 leppa, så er den dønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Meget pent.=) Men jeg syns rattet og instrumenta ble litt rånete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå