pimped@epost.no Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Rå bil! Fungerer motoren bra? Detta fungere meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 good Har selv kjøpt en 3.8 som skal i min E30 facelift så er spent på hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 du har masse og glede deg til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Mye for felgene? Dissa hjula kom meg på 35000 med dekk så går uansett ikke under 30000 med dekk. Kun kjørt 10 mil...men så nnnoen brukte tilsalgs her på forumet som er noe billigere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Hva mener dere om og bytte ut mine ksport 356 mm bremser med dissa 330 brembo bremsene?Har begge setta nå men er i tvil hvilket jeg skal bruke:( Brembo bremsene er det riktignok ikke skrudd senter på slik som på dissa, men er slissa i stedenfor borret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Når skivene er borret er sjansen for at dem sprekker større, men Brembo er jo kjent for kvalitet så det er kanskje ikke så ofte det skjer...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Dette må være den peneste E30 jeg har sett, nydelig utført ikke for mye og ikke for lite. bøyer med i støvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Takker for positive tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 denne bilen er RÅ! håper jeg får se denne i aksjon på noen treff til våren? legg ut film da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Rå bil!! Må nok si meg enig med en del andre om at felgene ikke er optimale for en m3, men likevel helt rå bil! Godt at alle ikke velger det samme Kan bekrefte at fargen er finere i virkeligheten enn på bildene! Blir spennende å se med tanke på godkjenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Det ble disse felgene etter mye fram og tilbake, grunn til det er bremser! Er et lite utvalg av felger til disse bilene med big brake kit! Da var detta det grommeste jeg kom av "orntlige skruddefelger"! Og må si meg kjempefornøyd med dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Felgene er jo knallrå på denne bilen. for all del, behold dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Takker, er også veldig fornøyd så blir ikke noen utbytting:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredPett Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 detta er bare så sykt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Må legge ut bilder av E36n din LP. Helt sinnsykt rå den ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå