pimped@epost.no Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Ja nå må du få ut noen bilder av e36 m3 broder:)..... Og folkens , ang bemser hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Sinnsykt pen bil... Syntes alt var perfekt jeg.. Likte leppa, felgene kledde bilen og salt annet passet veldig bra:) Grattis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ingen formeninger om bremser altså........? Trenger noen råd her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 er du ikke fornøyd med k-sport bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredPett Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 ja må bare få den litt mere ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Jo er veldig fornøyd med de, men er nok litt letterere og få godkjent denna bilen med brembo bremser da dette er et langt mere anerkjent merke hos tuv og biltilsynet! Og bremsene er jo mere eller mindre like store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 okei, det blir nok bra! har ikke noe film å slenge ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 denne er meget gjennomført, men ville helt klart byttet felger, de har ingen identitet til bilens utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Legger ut noen bilder av min bmw e46 320 jeg akkurat er "FERDIG" med!!! Modifisert m3 fanger foran og bak , rieger m3 sideskjørter, m3 eksos, tonede baklykter,bakrutesenker, modifisert m3 skjermer framme med luftinntak , m3 buer bak, Todelt lakk (Ford Focus Electric Örange,Deep black med pulver flake),sveist sinna panser ,navi ,schmidt chrom vn line 9.5*19 og 11.5*19, coilovers fra AP, sammen med masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå sikkert:) Blitt mye jobbing i det siste, en h..... farge og sprøyte detta..........bare perle og bunnfarger om en ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Lavt, breit og rått som alltid detta her Sinnsykt felger! Org M3 speil du har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 er replika i meget god kvalitet, er 4 dørs detta vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Hvor har du handla de fra? Link? Er jo ingen som er glupe nok til å selge de her i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Det vet jeg ikke, de stod på da jeg kjøpte bilen, men ikke mulig og få tak i et greit par på ebay da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 legger ut noen bilder om hvordan det så ut med senking framme på MAX: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 fått lufta m3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå