Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 bilen med gulelykter var tøff den. men må si blinklysene forran ødla hele inntrykket på bilen. det var det første jeg la merke til og syntes ikke de passet inn. men ellers fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 blinklysene på den gule skal snart bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Et bilde fra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Stilig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 se der ja, f8 FTW ble det noe av de andre? forresten, sikekr på at det er du som har tatt det? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Gule lykter ble valgt for at bilen ikke bare skulle bli "nok en svart M-tech E36 coupe", men skille seg litt ut. Er godt fornøyd med valget selv, og er jo det som er viktig heheAngående vingen er jeg stor fan av GT-vingen, men den har jo blitt veldig vanlig nå. Hadde vært noe annet om det bare var noen få som hadde den typen... Vurderer UUC vingen, men du er kanskje ikke så glad for det Kevin? Folk som har hatt den før meg også.. Og de er så vidt jeg vet ikke sur på meg Kjør på Blir ikke sur for slikt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Forøvrig, ang kommentarere om at dere har ulike biler og kjører rundt sammen.. Forestill deg når jeg og vegard er på tur.. Vrooooom.. Der kom det en svart sedan... Vrrrrooooooom, og etter fulgte en knall oransj coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 .... en knall oransje coupe med pannebånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 .... en knall oransje coupe med pannebånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Bare bra at folk med bmw kjører sammen Det jeg liker best å se langs norges hullete og ødelagte veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 se der ja, f8 FTW ble det noe av de andre? forresten, sikekr på at det er du som har tatt det? hehe Dette var det som ble best, etter min mening hvertfall. Og ja, vet at det var mitt bilde da det var det første bilde som ble tatt Du kan jo kanskje få de andre, å se om du vil gjøre noe med dem!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 .... en knall oransje coupe med pannebånd ahaahahahaaaaa Ukas beste går til deg Aldri tenkt på den svære streamern slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Smell ut et bilde av denne orange bimmern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hvor fikk du tak i de gule refleksa? Og til tåkelysa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå