Ad|oS Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ebay... Da frontlyktene er av Bosch, og kom som et alternativ sør i Europa kan du jo også høre med Bavaria om de kan skaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 se der ja, f8 FTW ble det noe av de andre? forresten, sikekr på at det er du som har tatt det? hehe Dette var det som ble best, etter min mening hvertfall. Og ja, vet at det var mitt bilde da det var det første bilde som ble tatt Du kan jo kanskje få de andre, å se om du vil gjøre noe med dem!? hehe... ja, send de over... alltid moro med litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Ok, takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Utrolig gromme bilder av gromme biler! De lyktene, er det originale franske/GT-lykter eller film? Var tøft ihvertfall Er orginale Bosch lykter ja, så er ikke bare film i dem. Har film også til å legge på, men fant ut det ville bli bedre med orginale deler... Må jo gjøre noe for å skille seg litt ut Kjøpt hvor, og hvor dyrt? Har vurdert det ganske lenge. Tror det kunne blitt bra til den lilla lakken min Forresten überfeit coupé du har fått deg nå halvard. <--Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 kan ikke tenke annet enn ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå