Rayb Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Hva er casterstag? Må nevne for Dere at bilen min hadde stått en dag eller to nå og da jeg startet opp å kjørte var ristingen voldsom...! Men etter ca. 1 mil's kjøring gikk ristingen tilbake til "det normale"
E46Johnny Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Noen dekk kan få flat spots når bilen har stått en stund, blir runde når du har kjørt litt.
danielner Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 samme problem som eg hadde på min e46. den ene gangen var det bremseskiven som hadde slått seg å den andre gangen var det kast på felgen. sett på vinterdekka å se ka som sjer..
Rayb Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Det rister ikke når jeg bremser, og har nettopp kjøpt nye dekk forran. Ba dem se spesielt etter kast i felger da men de fant ingenting.
Ørjan_S Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Har hatt ganske like symptomer som deg, noen ganger verre enn andre osv. Etterhvert kjente jeg at det nappet litt i rattet i det jeg bremset. Byttet bakre foring på nedre bærearm i dag og det var som å få en ny bil.
Rayb Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Ok folkens, da er saken løst!!! Skiftet begge bærearmene med ytre ledd, indre ledd og bakre foring, ingen risting lenger og bilen føles ny. Til og med dunkingen jeg hadde i lav fart med stort rattutslag til høyre forsvant!!! Årsaken til ristingen har nok vært bakre foring på bærearmen akkurat som du sier Ørjan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå