JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Hei! Jeg har nå et MOMO ratt på E30'en min, men har nå fatt taki et nytt M-tech ratt. Spørsmålet er, hvordan får jeg av det "rattnavet" som står på selve ratt stammen slik at M-Tech rattet kan passe? Har sittet i bilen over 1 time uten å få det av! Trenger hjelp snart som mulig!
ahj Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Har du løsna alle skruene? Ta tak å dra som faen i det rattnavet. Det ville jeg gjorde.
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Kommer bilde nå snart Dra ja? tror du ikke jeg har gjort det?
Klinz Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 skru ut senterskruen, Sett på rattet og bruk rattet til og bende. Skal nok gå av til slutt..
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Hmm, har prøvd alle mulige måter, dra, skyve, opp, ned, tilside! Er rattlås på bilen
sv90 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 regner med du har skrudd ut senter skruen ta og spray rust løser i midten på med ratte og av med ratt lås så dra
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 regner med du har skrudd ut senter skruen st og spray rust løser i midten på med ratte og av med ratt lås så dra Har skrudd ut den ja, den vil ikke røre flekken av seg!
sv90 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 nei da vet jeg ikke beste tipset jeg har er rust løser og av med ratt lås og shock navet..
Bmw_325i_ Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 skru på muttern på senter igjen. ikke helt inn, men så den har noen gjenger. få noen til å dra i rattet mens du lar pipa stå igjen på mutter å klin til med hammer. det pleier å funke men for all del. ikke noe brekkjern osv.. da tar du stammen din.
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Ok, takk skal du ha! Vi får se i morra hvordan det blir
conan Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Husk og ha nøkkel i tenning så rattlåsen er av. Ellers får du ikka av d navet. Den er vel litt konet hvis jeg ikke husker feil, så du må bare bruke makt. Den slipper plutselig.
Mr.Silver Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Er nok som tidligere nevnt her.. * Skru på rattet igjen * Skru av mutteren i senter * Sett nøkkel i tenningslåsen, slik at rattlåsen er av. * Også er det bare å dra som ett helvete. Som conan sa, det slipper sånn plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå