matss Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Fant frem et nedstøvet album som ikke er blitt tatt frem på noen år, hvor jeg kom over disse bildene av fatterns BMW E30 323i fra 1986! I følge vegvesenet så er bilen avskiltet nå Har tatt bilde av bildene med mobil, så er ikke veldig god kvalitet dessverre. Må si den ser svært strøken ut! Skulle likt å visst km stand på bilen da bildene ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Morsomt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ja, ikke sant! ;D Ligger i familien å ha 323i coupe! Haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Haha, morsomt å se gjennom gamle album fra tid til tid. Den bilen minner meg veldig om en som går lokalt her, strøken som fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 mhm:) jasså, morro om det hadde vært denne, men det er det nok ikke i og med at den er avskiltet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Gøy med sånne bilder. Var sikkert konge med den bilen i 86 Pappa kjørte Taunus på den tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ja, det må det jo ha vært! Lurer på hva prisen lå på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 I 86 kjørte fattern chevy caprice med taxiskilt på taket, rå drosje Og BMW var det knapt noen som hadde rundt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 hahah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Må si den ser svært strøken ut! Skulle likt å visst km stand på bilen da bildene ble tatt Strøken er relativt, ser ut som det er greit med gull på venstre kanal Moro med gamle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Fine bilder! Kjenner jeg blir litt nostalgisk her. Utrolig hvor bra BMWer (og spesielt E24/E30) holder seg i design. GRISEFET bil i 1986, og i dag - 23 år seinere er den i mine øyne like fet. BMWs design er som god vin og musikk, det blir egentlig aldri gammelt, bare bedre med årene. Er ikke mange design fra 1982 som fortsatt ser så bra ut, nærmeste må være Porsche 911 og Ford Sierra. (2d)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Morsomt å finne slike bilder da Fattern kjørte desverre diverse opel på den tiden.. Men fikk se bilder som chiefen ombord hadde med seg, bilder av hans 85 modell 528i som han har hatt fra 86 å har den enda . bildene var fra 86 å fram til dagsdato..Å bilen så ganske strøken ut enda.. alle servicer fulgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hehe, artig dette! Fattern sa han også hadde en hvit E34 518i på den tida. Synd han ikke er like bilinteressert lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 det var vel ikke i 86 at han hadde en E34 (vet det sto DEN TIDA, og ikke akkurat 86.men måtte bare påpeke det:) hehe.ettersom E34 ikkekom før 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 ja, det var jo en grunn til at jeg skrev "på den tida..", siden jeg ikke hadde noe eksakt årstall:P skjønner ikke at du gidder påpeke det en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå