jb Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Skal bytte veivaksel sensor på en E39 m52 523i. Har noen her gjort dette før? Må jeg av med radiator viften og innsuget for å komme til kontakten. Og må jeg vekk med olje filter huse
Haug530D Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Har selv byttet på min, du må ikke vekk med oljefilterhuset nei, du kan skru av lokket til oljefilterhuset og ta ut filteret for å komme til kontakten som sitter under innsuget, regner med at det går å ta vekk luftfilterboksen for å komme til også men jeg fant ut at det var greiest å skru av oljefilter lokket. Ellers så er det ganske rett frem egentlig, du må løsne en sånn kabelføring som står helt oppe på toppen, men vær litt forsiktig med denne, var helt sprø hos meg så den knakk, ellers så er det bare til å følge ledningen hvor den går egentlig, ikke noe særlig Hokus pokus bare litt knotete. Hmm, lurer på om jeg ikke løsnet det løfteøyet som er på toppen der også, men dette er sånn du finner uttav underveis.
jb Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Takk for kjapt svar Men måtte du av med radiator viften?
tomerikk Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Det er betraktelig lettere å komme til om du tar av vifte og hus, men det går uten å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå