Gå til innhold

Bilder av E21 323i fra 1982,83 og 90. I familiens eie.

Share

Anbefalte innlegg

Rotet litt i gamle albumer og fant frem noen gamle bilder av E21 323i som var i familiens eie for en del år siden. Begynte med en familietur til Gran Canaria i 1981 tror jeg. Onkelen min bor der og min far fikk da låne hans E21 323i i en uke og han var frelst. Husker jeg satt i baksetet og glodde på speedometeret som passerte godt over 200km/t flere ganger på motorveien mellom Las palmas og playa del ingles.

Her er ett par bilder(til og med ett av meg selv som 11 åring og allerede Bmw frelst).:

ev7y2o4rapgv8m6c0eao.jpg

159shmj7efld58q997qk.jpg

Ett år etter den turen kjøpte min far seg en 79 modell 323i, grom bil den gangen :D

x55gnt9yrbyzz22xh0ia.jpg

Så.... i 1990 var det min tur til og handle 323i... var meget gromt med 7X15" og 205 dekk den gangen! :D

bkyzjmpc61xxu97emb0j.jpg

2sj3igh228zyfjrm21lt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lysegrønne som min far hadde vekker minner....

Tror jeg var 13-14 år da mine foreldre var borte fra huset noen timer og jeg plutselig fant ett par nøkler til en viss 323i....hmmm....tenkte den lille jævelen i meg. :twisted: Husker jeg fant fram en dressjakke jeg tok på meg og en pute til og sitte på slik at jeg kom høyere opp ( trodde jo da at jeg skulle se gammel nok ut til og kjøre bil) :shock:

Kjøreturen gikk bra den og husker også at det gikk veldig fort!!!! Husker jeg måtte bråbremse for og slippe bedehusforsamlingen over veien...var ikke lite nervøs da :o

Selvfølgelig er jo dette en oppdiktet historie for jeg har jo aldri gjort noe galt....

Husker også den gangen jeg fikk lov til og snu den i gården hjemme og det var snø. Husker jeg la inn tredje gir og speedoen viste over 120 mens jeg fremdeles sto i ro....helt til hjulet gikk ned i grusen og bombarderte inngangsdøren!!! :shock: Var en viss gamling som kom brølende da ja.

Mohahah :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par bilder til jeg fant... Min onkel på Gran Canaria som vi lånte 323i en av i 1982 ,hadde jo og en porsche 911. Det var rå bil den gangen det!

Husker jeg ikke klarte og tørke vekk gliset mitt på flere timer etter og ha sittet på i den :D

d6kbn6bbm7bnal08veub.jpg

Fant og ett dårlig bilde av min fars 323i.... her har han fått på rød Bmw plate, montert nakkestøtter bak og to delt rullegardin. Tøft i 82 dette :shock:

xva3okdauagfgf07i77o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...