AlXz Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidello Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 frontlykter og blinklys i front er av intresse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 frontlykter og blinklys i front er av intresse;) Ok Blir nok rundt 1500,- for det. Så til info, så skal dempere og fjærer rundt om være helt nytt. Nytt instrumentpanel skal også følge med. (den som er der har begynt å flasse som dere ser på bilder). Noen som trenger karosseri deler?? Komplett ac? osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Selge girkasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Selge girkasse ? Litt usikker. Må nesten se på det om det blir henting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aab187 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Er intr. i passasjerdøra og litt annet småtteri, kan ikke du sende pm med nr ditt så kan jeg heller ringe deg, fordi jeg har litt dårlig tilgang til nettet for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Pm med nr er sendt. (Står i signatur også ) Ingen som er intreser i interiøret?? Begge stoler fremme Baksete, komplett Dørtrekk/panel (foran og bak) Dashbord Gulvteppe Hattehylle Noe stolpedeksler også evt. (Syns det ser ut som litt fargeforskjell på ene rygg delen i baksetet.., men skulle visst nok ikke være det..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heske Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 er interessert i panser visst du har lyst til og selge det visst du bestemmer deg for og hente bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 er interessert i panser visst du har lyst til og selge det visst du bestemmer deg for og hente bilen. Det blir til salgs om det blir henting ja Skulle gjerne hatt bud på interiøret, eller aller helst en sikker kjøper på det. Før jeg bestemmer meg for å hente eller ikke. Men bud på alt annet hjelper også bra til! Blir nok ikke mange dagene til bilen står her eventuelt!! Og da er den ferdig ribbet på 1-2 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Noen som trenger interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 eg trenger innvendig speil og det der som varmluften kommer ut av (har glømt av hva det heter) evt. den kjørecomputeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 eg trenger innvendig speil og det der som varmluften kommer ut av (har glømt av hva det heter) evt. den kjørecomputeren ? Se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 OPP! Ingen som er intresert i interiøret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 BUMP! Ser ut til at det blir henting av denne. Har nå skaffet meg en oppbevaringsplass denne kan stå på til den skal plukkes i deler. Har mest lyst til å plukke den ned med en gang.., men har ikke plass til delene noe sted, så da må jeg evt ha kjøper som henter deler fortest mulig. Så i første omgang plukker jeg av det som er solgt og kan bli hentet, så settes resten på oppbevaring til den tas ut igjen og plukkes en gang senere... Fint om folk sier i fra om dem trenger noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Bra motor? Årsmodell? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå