Rotax8 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 har en e34 525i som jeg er plaget med at når jeg kåmmer en plass mellom 80-110km/t så vill bilen bynne å riste koe kolosalt. kommer det en lite homp i veienbanen så vibrerer bilen så mye at det kjennes ut så den skal gå rett va veien. sjer også me svak nedbremsing,, er det noen som har vorre borti denne feilen? vett med sikkerhet at bremsene mine er skjeve, kan det være noen foringer som er gåen eller? takk før svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 ja det er helt sikkert slark i forstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Få sjekket foringer, bærekuler og sjekk om du har høydekast i felgene. Ligner litt på det samme problemet som jeg har nå. Og alle felgene mine må rettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 hatt samma problem som deg, og jeg måtte bytte 2x endeledd + lenkearmerne i forstillinga. er ikke en antydning til vibrasjon i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 felgene er ikke kast i.. ja takk før svar:) ska bestille deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Jeg har samme problem til meg er et rakklestag gåent, skal bestille 2 nye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 hatt samma problem som deg, og jeg måtte bytte 2x endeledd + lenkearmerne i forstillinga. er ikke en antydning til vibrasjon i nå hva kåstet dennne reprasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 kan også være kast i bremseskivene, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXclusive Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 jeg har også risting vet samme fart, bare ikke mye. hva koster det å fikse dette, ellers så gjør jeg det sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Er en fordel å få det sjekka først, en bilmekaniker merker med en gang om det er slark i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Min E30 ristet også sykt ved de hastigheter. Det viste seg og være feil innpress på felg så de sto bare halvveis på.. verdt å sjekke ut om det kom etter felgbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 ellers kan dere ta en titt på veiene dere kjører på, vi bor i Norge, det rister hele tia ! neida, men er ikke noe sjeldent problem akkurat, kan være så mangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 kan også være kast i bremseskivene, det er kast i skiver også. men d er litt rart fort når jeg har 90 i en homp utn brems så bynne den å riste noe forferdelig, kan jo være medskyldig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Min E30 ristet også sykt ved de hastigheter. Det viste seg og være feil innpress på felg så de sto bare halvveis på.. verdt å sjekke ut om det kom etter felgbytte ristet sånn med rondell b58 18" å, så må være noen foringer som har tattt kvel:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Har også merket risting i min bil, og da var alle fire hjulboltene på det ene hjulet helt løse (så løse at man kunne skru dem ut med fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå