muskla Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 er det samme styresnekke på alle E34?? dersom jeg trenger styresnekke til 540, hva skal jeg se etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 V8 har egen snekke. Men jeg tror ikke at det betyr at andre snekker ikke passer. Vet at noen 540iM ble levert med m5-snekke uten at jeg vet om den var tilpasset på noe vis. Satser på at den ikke er det for har liggende m5-snekke for montering på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 okey, takk ser at snekkene på koed.no koster akkurat det samme, så det ligger vel noe i det ja.. noen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Sjekket online ETK? (Etter hva jeg har sjønt er også snekke fra e28 lik e34). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 nei, hva er ETK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Tror at den som sitter på 540 er den samme som sitter på E32,jeg bruker E34 540 på min E32 735 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Tror at den som sitter på 540 er den samme som sitter på E32,jeg bruker E34 540 på min E32 735 Det er ikke samme snekkene, de har forskjellig delenummer og ser ganske forskjellige ut. Snekke fra V8 har rundt lokk i motsetning til de andre som har firkantet lokk festet med fire skruer. Men jeg tror innfestningene går om hverandre. Blant annet vet jeg med sikkerhet at snekke fra e34 m5 passer rett oppi en e24 635. Og når du bruker snekke fra 540 i en e32, da passer snekke fra e34 m5 i 540. Forskjellen på snekkene er kanskje hvor mye servokraft de yter? Antall runder "lock to lock" er stort sett likt med unntak av m5. Med og uten servotronic er også forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Min er med servotronic,har en 750 som jeg skal demontere til uka,vet ikke om den passer! Hva vil du bet for en til en 540 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 ja så lenge de passer så går det bra, er ikke så nøye med servokrafta osv skal finne ut om det er servotronic på min først, dette er vel ganske avgjørende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 nei, hva er ETK? Delekatalogen (online ETK) som du finner øverst til høyre under divesre linker her på bimmers bl.a. Legg inn bil/er (bmw) du ønsker dele nr til så kan enn finne ut om delen er identisk. Men som det kommer frem litt ut i denne tråden er det mye som går overens . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 okey, genialt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 så hvor mange runder er det lock til lock på m5? har fått en sånn, som de påstår er fra m5, delenummer stemmer også.. men det er ikke noe merkbra forskjell.. snurrer rett under 3,5 runder på m5 snekka på gulvet, og det samme på rattet i bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå