huldra66 Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Nei , det ble ikke så bra som håpet på i første omgang Kun 10tusen igjen ,men samler litt materiale for og klage på avgjørelsen Tar tid dette men ,måtte ha skilt uasett så utgangspunktet mitt var jo full pris så litt tilbake er jo bedre enn ingenting, problemet er att de har hengt seg opp i priser på Finn.no Hilsen Terje
Thor-Egil Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Ligger det virkelig på det nivået? Henge seg opp i priser på Finn.no... Ja det er bra jeg har "savet" alle annonsene på tilsvarende modeller. Kan vel for f... ikke legge vekt på hva enkelte tror de kan få for bilen sin... Og det er vel heller ikke mulig å vite hva de som ble solgt virkelig BLE solgt for... Forresten vurderer jeg å betale avgiften iår istedet for å vente til neste. Ser ut som regjeringa får til en god økning neste år også som du vel også har nevnt at de har pleid.Kan spare noe på det tror jeg...
huldra66 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Da er klage avsent til tollvesenet så får vi se. Har lagt ved ett par annonser som har vært i det siste med lavere priser, samt agumentert med hvorfor den som var på nettet har ligget så høyt i pris. God ide og samle på annonser da det ser ut som om det var utslagsgivende litt lavmål synes jeg, samt att de hadde snakket med BMW forhandler som var eksperter på 850???? Trodde ikke det eksisterte jeg Bedre og gå for skilt i År Hilsen Terje
huldra66 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Fått skilt på nå???? Du må få fingen ut slik att du er klar til våren, må ha litt fart i en E31 samling Hilsen Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå