Yeah_dude Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet om noen brukbare steder å bestille fra i utlandet som har greit utvalg på felger? Tenkte f.eks fra Tyskland, har hørt om en tysk side som har internasjonal gratis frakt og ganske bra priser, men har glemt navnet...
Gjest Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 www.bmautosport.co.uk Har mye replica til fin pris og en del brukte originale
Haug530D Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet om noen brukbare steder å bestille fra i utlandet som har greit utvalg på felger? Tenkte f.eks fra Tyskland, har hørt om en tysk side som har internasjonal gratis frakt og ganske bra priser, men har glemt navnet... sikkert dekkonline du tenker på, men de selger kun dekk.
Yeah_dude Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet om noen brukbare steder å bestille fra i utlandet som har greit utvalg på felger? Tenkte f.eks fra Tyskland, har hørt om en tysk side som har internasjonal gratis frakt og ganske bra priser, men har glemt navnet... sikkert dekkonline du tenker på, men de selger kun dekk. Øø...for det første sa jeg siden var tysk, og for det andre sa jeg felger og ikke dekk, så nei Takker for linkene skal sjekke nærmere... Jakobsen: har du bestilt derfra? Husker du ca hvor mye ekstrautgifter det kom for frakt, toll/moms gebyrer?
Haug530D Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet om noen brukbare steder å bestille fra i utlandet som har greit utvalg på felger? Tenkte f.eks fra Tyskland, har hørt om en tysk side som har internasjonal gratis frakt og ganske bra priser, men har glemt navnet... sikkert dekkonline du tenker på, men de selger kun dekk. Øø...for det første sa jeg siden var tysk, og for det andre sa jeg felger og ikke dekk, så nei Takker for linkene skal sjekke nærmere... Jakobsen: har du bestilt derfra? Husker du ca hvor mye ekstrautgifter det kom for frakt, toll/moms gebyrer? Ok, men siden dekkonline er Tysk så tenkte jeg kanskje at du hadde blingset litt der.
Gjest Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Noen som vet om noen brukbare steder å bestille fra i utlandet som har greit utvalg på felger? Tenkte f.eks fra Tyskland, har hørt om en tysk side som har internasjonal gratis frakt og ganske bra priser, men har glemt navnet... sikkert dekkonline du tenker på, men de selger kun dekk. Øø...for det første sa jeg siden var tysk, og for det andre sa jeg felger og ikke dekk, så nei Takker for linkene skal sjekke nærmere... Jakobsen: har du bestilt derfra? Husker du ca hvor mye ekstrautgifter det kom for frakt, toll/moms gebyrer? Ett sett felger med Kumho dekk kostet 750 pund. Levert på døra hjemme hos meg med frakt, moms og gebyrer ble totalsummen ca 11000 nkr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå