Snake____1 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Heisann, Skal bygge om en 316 til 325... Da lurte jeg på hvor "alle" får papirene sine fra... JADA JADA, sikkert mange som skriker høyt ut om at dette ikke går pga. vekta, jo dette går fint om man bruker alu blokk og litt lettere felger BMW Norge hadde visst ikke noen slike papirer, da måtte jeg til TÜV... Hva skal jeg gjøre?
Robbi3 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Skrive en søknad der du skal beskrive detaljert hva du skal gjøre. Og hva som er forskjellen på det du skal bygge fra og til. Utenom det er det jo selvsagt å krysse fingrene...
MPowered Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kan det lønne seg å gjøre dette altså? Ser for meg du slipper litt enklere fra det om du bare bytter til en 325 Jeg fikk mine nødvendige papirer gjennom bmw verksted
Haug530D Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Tror M52B25 veier rundt 160-170kg mens M40B16 veier 134kg så tviler på at det går, må huske på at det er 2 ekstra sylindrer på 2.5 motoren, å det blir jo litt mer vekt det.
Snake____1 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Når det er snakk om vekta har M50 motoren somregel vært ca 20kg for tung for forakselen. Dette kan ordnes ved å flytte batteriet bak og bruke alu blokk Men er det nok å printe ut en Deleliste for 316 og 325 fra ETK å vise til BT? Er litt usikker på dette området.
Haug530D Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Når det er snakk om vekta har M50 motoren somregel vært ca 20kg for tung for forakselen. Dette kan ordnes ved å flytte batteriet bak og bruke alu blokk Men er det nok å printe ut en Deleliste for 316 og 325 fra ETK å vise til BT? Er litt usikker på dette området. Må vel kunne dokumentere hvor delene kommer fra i tilegg til at du må til BMW for å dokumentere at alle delene som skal være på er rette og ja jeg mener å huske at det er flere som har brukt ETK'en uten at jeg kan gå god for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå