Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Jeg tror ikke det ifølge forskriftene kan kreves at det er baksete montert, så lenge beltene er der skal det være greit. Bare for å følge opp den litt. Om noen vet det er det fint med et svar på det
FTE Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Jeg tror ikke det ifølge forskriftene kan kreves at det er baksete montert, så lenge beltene er der skal det være greit. Bare for å følge opp den litt. Om noen vet det er det fint med et svar på det Jeg ble stoppet uten baksete. Jeg måtte endre vognkortet fra 4 sitteplasser til 2 så var det greit.
Just-turbodiesel Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Jeg tror ikke det ifølge forskriftene kan kreves at det er baksete montert, så lenge beltene er der skal det være greit. Bare for å følge opp den litt. Om noen vet det er det fint med et svar på det måtte vise den med bakseter jeg det står også på kontrollappen at det skal være merknad om de ikke er der.
Random Hero Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 vist jeg blir stoppa i tekninsk kontroll av statens vegvesen, da kan jeg bli avskilta osv? Politi kan bare henvede deg til statens vegvesen med en mangel lapp? eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå