Gå til innhold

E30 325 Touring Turbo 92mod (Motorbilder side 2)


E30TurboTouring
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt :D

Nybygget turbomotor. Topp er portet og sveist kjølekanaler av EBB i Stavanger. Haltec E6X, ARP toppbolter, Cometic pakning Spesialslipt turbokam fra KM cams.

Bremset 301 HK/416NM på bakhjul.

K-Sport coilover understell,Powerflex foringer,

Polyurethan motor/gearkassefester, Sinter clutch, Shortshift fra Ireland Enginering

Etter jeg fikk bilen har jeg montert bremser fra Ireland Enginering, 330mm front og 310 bak, 17" TSW felger, AEM bredbånds lamda og 535 radiator.Nettopp montert MSD tenning, ny Cometic topp pakning,regreim,planert topp mm.Nye sorte DE lykter. Nye framskjermer medfølger.

Litt lakkrust finnes men ellers rustfri,for å få den støken utvendig så bør den lakkeres. Men slik den er nå er det en kul "familie sleeper" IKKE GODKJENT MED TURBO! EU ok til okt 2010. Og jeg vet ikke om det lar seg gjøre da jeg ikke har brydd meg.

Dette er en kjempe morsom bil som går meget bra

Vurderes solgt eller byttes i noe annet morsomt.

Seriørst intr.får tlf nr på PM så kan vi snakkes

Prisant.85000kr

xrhfai75q20xt6oz39m4.jpg

lkz96hkzdj0u5j7vqtyt.jpg

ro60m80q1o9jjfvlep99.jpg

ur3yam5x56h6i5594bvx.jpg

p7897v8bgnfs2swoner3.jpg

2rnldnvp5516jele8lo2.jpg

hjsf1wl9jiq6swb5gozn.jpg

hjsf1wl9jiq6swb5gozn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal se om jeg får fikset bilder av motor. Rust er det du ser, nederst på forskjermer (nye følger med) og nederst på venstre bakdør+en liten flekk på panser. Bilen er rustfri i bunn. Utstyr ellers er el. vinduer framme,servo,mtech II ratt,diffbrems/sperre.....Bilen er meget morsom og bruke,går godt og henger meget bra på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...