Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg og 5 andre kompisser har leid eit stort verksted med ganske gunstig beliggenhet i Førde området..¨

Det blir hovudsaklig bmw det kommer til å gå i her, men det blir vel å sjå det meste innom portene her egentlig..

Bilene som er komt på plass er min E30 turbo, Torgeir sin E34 m5 3.8, (den røde)

Arne (bimmah) sin E30 cab (automote)

Anders (flowerpower) sin E34 M5 3.8

Bilder på korleis det har blitt på 3 dager med tilgang..

k2l80vd78i8iukeb0wxh.jpg

Slipt og malt litt på 2 søylaren min..

clpcjodoutmc7inak77s.jpg

8vd9f1j9t8zcfl44p19f.jpg

k2l80vd78i8iukeb0wxh.jpg

grunnen til att toppen på den røde m5'n må byttast..

8c9oksyzt3k3lff78rsa.jpg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ekkel overflaterust:

3j5ukiu54hyc1wwxxwz1.jpg

z987rgeo6rwqixpjf1ci.jpg

Ferdig malt, tok skrustikka i samme slengen :)

ighfgbnmdz4wip6ogzcz.jpg

Verktøybenken er og på plass...

2jse7nz01vqsdh5ggvfn.jpg

Elefantjekken kom på plass og vips var stempelet ute (nei vi brukte ikkje elefanten for å dra opp stempelet, men måtte heve motor litt for å få av bunnpanna :P)

inohvqatsbmkr04hcyht.jpg

Har fått litt pryl her ja, grunnen var ein ventil som knakk..

xqh3wdins76dkrbkqmvz.jpg

Lurer på kor lant tid det går før eg finner feilen no..

tuxb3tps5rms6jpf8rcz.jpg

Dette var alt for no, har ikkje fått ut alle bilene som ikkje er våres endå, så har ikkje fått inn alt vi skal heilt endå, som sagt, kun gått 3 dager så :)

Er berre å komme med komentarer eller spørsmål :)

PÅ GJENSYN :)

Skrevet

Hey Hey, har pinadegen skjedd litt idag og.. Eg og en anna kar på verkstedet har plata lettveggen som skal skille verksted fra butikken/kontor..

Fått inn Anders (flowerpower) sin 325, m5'en er ikkje trillbar, så er ikkje ankomt enda..

Arne (bimmah) sin cab er og dratt ihus..

Ellers er bukken koblet og sertifisert for eit år fram i tid, funker som faaen :D

Litt bilder fra dagens hendelser..

i2ghs23nepyv0931x94m.jpg

Små barn store gleder, er det ikkje det, det heiter ? opp å klatre med en gang den vart løfta fra bakken :)

ldz96opc5tywlukngx92.jpg

Arne parkert for helga, Anders sin 325 er og som dere ser komt på plass

db1ukcb715m7kz1l7t4v.jpg

gjdgwoo7bllr7k70fuob.jpg

eyt6k3gjwzjwudppvcd4.jpg

No var det kveld vist.. kom gjerne med innspill og/eller spørsmål :)

Skrevet

den røde M5 har jeg sett noen ganger .. motoren hadde stygg gange da så mulig der har vært flere feil ?

foresten, er der komt en orginal M5 3,8 i førde også ?

Skrevet
den røde M5 har jeg sett noen ganger .. motoren hadde stygg gange da så mulig der har vært flere feil ?

foresten, er der komt en orginal M5 3,8 i førde også ?

Hei

Veit berre om en knekt ventil, har aldri hørt gangen på den røde desverre..

Ja den orginale 3.8 som er komt til førde var faktisk en som er på verkstedet som har hatt.. Bur du i Førde området eller ?

michaelCHAEEJZ : Ja er hvertfall noke vi har snakka om lenge så vi takka ja til verkstedet med en gang vi :) Det blir 9 tusen i mndt fordelt på alle seff..

Skrevet
Artig da! Dere mangler E36 ;)

Husk å pøse på med bilder!

Solgte nettop 325 e 36 min nr 3 eg har hatt opp igjennom tidene ,,,

Men vist alt går etter planen her så står det en e 36 på gulve her om ikkj så lenge :D

Skrevet

Hei

Veit berre om en knekt ventil, har aldri hørt gangen på den røde desverre..

Ja den orginale 3.8 som er komt til førde var faktisk en som er på verkstedet som har hatt.. Bur du i Førde området eller ?

Gikk forbi den røde for litt siden da den gikk på tomgang , hørtes ikke helt normal ut , men det kan jo være noen coiler som fusker litt e.l også . Hvorfor knakk ventilen ? forhøyet turtallsperre?

Nei , jeg bor en liten skvett lenger på Norvesten fra Førde. bilen som jeg har gikk tidligere i Førde og var eigd av en Bruland . ( merkelig nok har jeg kjøpt to biler av to forskjellige bruland i Førde)

Det er en e34 M5 touring som jeg fikk lakket opp i fjor sommer bort på øyrane.

Skrevet

Var ikke du som var på en Hydrostasjon her og henta løftebukk vel? Eller har den stått i verkstedet heile tida? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...