E36Cab1 Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 Kor er egentlig denne garasjen dekas?? Eg kunne jo svingt innom viss det var folk der engang eg er i Førde viss ok
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Joda, då er garasjefesten over og ryddinga bestått, og er å anbefale ! Vart lite bilder utover kvelden ettersom innholdet i bacardiflaska vardt mindre, men slik er det vel med alle.. Men men, noken bilder vart det jo.. Var hvertfall topp stemning og bra masse folk til slutt, meiner det var innom 100 festglade mennesker på verkstedet igår, fekk en kjedli avslutning i og med noken korttenkte folk tømte ei pulverapparat opp etter en volvo v70 R.. så måtte vist til med bilvasking rundt midnatt ca.. Bilder.. Snapon stereobenk bmw'n koser seg ute under tak biler;
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 meir bilder.. her står supraen mens eigar er på skjenk ! folk folk kosar seg ! Såg det bildet her på mobilen og, sikkert synst det var jævlig artig der og då !
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Kor er egentlig denne garasjen dekas?? Eg kunne jo svingt innom viss det var folk der engang eg er i Førde viss ok Klart du kan, her er nummeret mitt 97581965, så er det berre å pipe om du er i førde.. begynner på friveka mi neste veke, og då er eg som regel der oppe, eller i nerheten
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Dårlig med oppdateringar her, men dårlig med innlegg og so skada vel ikkje.. Har friveke nesteveke, so kjem vel noken bilder av ka vi driver med då
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Jess, blir lite bilder her i forhold til det det skulle være.. Har jo våre alt i fra A5 til audi Q7 til renault laguna på bukken, men dåri med bilder gitt.. fått tatt noken då so legger ut dei Fiksa bremsene på en bil som ikkje høyre heime i garasjen Nevnte noken slitt skive ? hehe Biltema4Live
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Noken få bilder til, føler det er litt for mangen e34 her no, står jo heile broder rekka her, sett vekk i fra 535.. nemlig 525 530 og storebror m5 3.8
M5captain Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Nevnte noken slitt skive ? hehe quote] Ser ut som glidekalippere som trenger smøring også Tar dere oppdrag også ?
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Ja kalipperen gjekk tregt tilbake, så eg smurte den opp med høgtempraturs smøremiddel før eg monterte nye klosser Oppdrag og oppdrag, vi leier ut den ytterste hallen (der løftebukken står) til folk som vil leige den, og av og til gjer vi jobben for dei og
J Naustdal Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Noken få bilder til, føler det er litt for mangen e34 her no, står jo heile broder rekka her, sett vekk i fra 535.. nemlig 525 530 og storebror m5 3.8 Kan Aldri bli for mykje e34.
Dirty Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Flott verksted. men virket noe upraktisk når den innerste bilen skal ut
Østgaard Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Ser bra ut Bare å fortsette å oppdatere når det sjer ting
Bimma /// Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Legger ut nokken mob bilder sjøl om dette er ei stund sia .. Anders med toppakning skift ... Uttafor Ofte rimelig folksomt Christian Sin g60 Rally Vi var opp til osen og henta ett bord og nokke greier , og der henger m5 karoseriet hans M5 3,8 ... Planen er vel og få det i hus på verksted før vinteren .. Donor m5 RL Caravella til jørgen
|Ole| Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Ser ut som det skjer en del på verkstedet deres, kjempe greier! Har ordna dokke bra
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Ser ut som det skjer en del på verkstedet deres, kjempe greier!Har ordna dokke bra Denna tråden har vist blitt nedprioritert, men det betyr ikkje att det ikkje skjer noke der får slenge opp bilder eg fant i farten her Skifta øvre lager på gjengestanga på eine søyla, hadde hverken stige eller stilas, so brukte det som funka best, nemlig taket på arne sin 325 Har og fått ny hest på stallen ingen bmw akkuratt men det duger til blårøyk detta og Er absolutt ingen jappse fan, men denna er rå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå