Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Joda, då er garasjefesten over og ryddinga bestått, og er å anbefale ! Vart lite bilder utover kvelden ettersom innholdet i bacardiflaska vardt mindre, men slik er det vel med alle.. Men men, noken bilder vart det jo..

Var hvertfall topp stemning og bra masse folk til slutt, meiner det var innom 100 festglade mennesker på verkstedet igår, fekk en kjedli avslutning i og med noken korttenkte folk tømte ei pulverapparat opp etter en volvo v70 R.. så måtte vist til med bilvasking rundt midnatt ca..

Bilder..

Snapon stereobenk :)

icgli3ilwxljqphlakok.jpg

9cwb1qjchsx5yivf1sq1.jpg

bmw'n koser seg ute under tak :)

6wo7td35g7h763ibicyv.jpg

biler;

sfnmbamovvrrrpnja7qh.jpg

Skrevet
Kor er egentlig denne garasjen dekas?? Eg kunne jo svingt innom viss det var folk der engang eg er i Førde viss ok :)

Klart du kan, her er nummeret mitt 97581965, så er det berre å pipe om du er i førde.. begynner på friveka mi neste veke, og då er eg som regel der oppe, eller i nerheten :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Jess, blir lite bilder her i forhold til det det skulle være..

Har jo våre alt i fra A5 til audi Q7 til renault laguna på bukken, men dåri med bilder gitt.. fått tatt noken då so legger ut dei :)

Fiksa bremsene på en bil som ikkje høyre heime i garasjen :)

Nevnte noken slitt skive ? hehe

yuhovox99gbv7iiznj9t.jpg

Biltema4Live

j9q8yznd2i0yxj50enct.jpg

f2e9ixainbeo2ru5k0o8.jpg

Skrevet

Ja kalipperen gjekk tregt tilbake, så eg smurte den opp med høgtempraturs smøremiddel før eg monterte nye klosser :)

Oppdrag og oppdrag, vi leier ut den ytterste hallen (der løftebukken står) til folk som vil leige den, og av og til gjer vi jobben for dei og :)

Skrevet

Legger ut nokken mob bilder sjøl om dette er ei stund sia .. :)

Anders med toppakning skift ...

p6278hnpb3nmasy6kvxd.jpg

w322wmjsmm7zum3uyuct.jpg

Uttafor

i57z8onm4lmd1uinichv.jpg

mkh9s9qout7wr3xsicrf.jpg

Ofte rimelig folksomt

h5nravtbxfs0a0sbspsb.jpg

Christian Sin g60 Rally

no8vq1ctfsbagrtisheh.jpg

Vi var opp til osen og henta ett bord og nokke greier , og der henger m5 karoseriet hans :roll: M5 3,8 ... Planen er vel og få det i hus på verksted før vinteren ..

9fpk2qzk9iv0ty8ixv0j.jpg

Donor m5

r9vtu5d6z9t4e85rh6ju.jpg

RL Caravella til jørgen

mbb6w7h9cinzq9y2ganp.jpg

• 2 months later...
Skrevet
Ser ut som det skjer en del på verkstedet deres, kjempe greier!

Har ordna dokke bra :)

Denna tråden har vist blitt nedprioritert, men det betyr ikkje att det ikkje skjer noke der :) får slenge opp bilder eg fant i farten her :)

Skifta øvre lager på gjengestanga på eine søyla, hadde hverken stige eller stilas, so brukte det som funka best, nemlig taket på arne sin 325 :)

ecdp1zioor9m1q82s2mj.jpg

8zu1yh8rqu7tmoygvsy0.jpg

Har og fått ny hest på stallen :) ingen bmw akkuratt men det duger til blårøyk detta og :) Er absolutt ingen jappse fan, men denna er rå :)

rq6qefhcaunswooonf8o.jpg

twf58egwp3hqd2fjuhqm.jpg

k86izp5uqsxxjcdlz5o3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...