E38dreamin Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Hei, Dette er jo svært enkelt å bytte, som vist her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/10276 Det jeg lurer på er om det spiller noen rolle om man bruker et pollenfilter eller et kullfilter?//Spiller det noen rolle hva som står i bilen fra før? Er det slik at et kullfilter egentlig er et pollenfilter, men med ekstra effekt mot gasser/lukt? Har en 735iL '97
Bjørnar_ Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Kullfilter skal ta opp lukt i tillegg til å ta støv. Har ikke testet kullfilter selv, men har lyst til å gjøre det.
E38dreamin Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Ja, da har jeg forstått riktig. Så det er ingen annen forskjell? (størrelse, passform, betydning om bilen har pollenfilter orginalt så bytter man dette med et kullfilter?) Kullfilter er bare noen få kroner dyrere så da kjøper jeg heller det
Bjørnar_ Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Det er bare å sette inn det istedenfor vanlig filter, ja
Lars89 Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Kullfilter er helt likt som pollenfilter, bare enda bedre
Scampi Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Tenkte mer på f.eks. Biltema. Kupefilter er vel det eneste jeg faktisk handler der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå