Gå til innhold

hjelp! subframe disaster! et faktum? :-S

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har du noen gang kjørt med et meget ubalansert dekk? det er litt slikt... og når man rygger/kjører frammover med kald olje i diffen, hopper bakstillingen og det lugger veldig...

det er kun et gåent feste hos meg, foringene er helt forferdelige... så etter bulgaria turen, skal det fikses! har jo hatt dette i 9 måneder nå... trodde først det var gåen diff, men dengang ei!

hardkjøring nei, trengs ikke det... min begynte å lage lyder etter at den hadde stått et par uke uten kjøring, så har det sikkert vært litt brudd, og når jeg da rygget, gav den seh... :-s

Skrevet

Jeg merker av og til at det lugger når jeg clutcher ut i første gir, men ingen andre gir.

Skjer ikke hver gang, men det hender.

Men det trenger vel ikke nødvenigvis være subframe-feilen?

Forøvrig er jo foringene i bakvogna mi slitte, så den hopper ut av rundkjøringer og skarpe svinger med gasspådrag, men aldri ellers...dette tyder på slitte foringer, har jeg blitt fortalt...

Skrevet

ja, under og sjekk! tar deg jo 6 min å se etter...

min lugger helelr ikek i andre, men kjenner en kosntant risting når jeg kjører... verre og verre jo fortere jeg kjører... kan nesten minne om lyden til et gåent hjullager...

Skrevet
ja, under og sjekk! tar deg jo 6 min å se etter...

min lugger helelr ikek i andre, men kjenner en kosntant risting når jeg kjører... verre og verre jo fortere jeg kjører... kan nesten minne om lyden til et gåent hjullager...

Min rister ikke og har ingen ulyder, så det beroliger meg nok til å vente til i morgen med å sjekke.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...