NA Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Har satt i Bremsekraftforsterker(BKF) og Hovedsylinder(HS) Fra 325ix facelift i E-30 M-50 prosjektet. Tror at HS er fra bil med ABS pga at den har kun 2 utganger. Som jeg har sett har de fleste HS tre utganger, 2 til forran og 1 til bak. Det som da er spørsmålet er om det går ann å sløyfe ABS modulen, for så bare ha 1-krets system foran og 1-krets system bak? Prøvde dette i dag, med det resultat at jeg får bremsekraft på bakhjulene men ikke forhjulene. Etterpå byttet jeg om på utgangene så den som stod koblet på bak ble foran og omvendt. Resultatet ble det samme, bremsekraft bak, men ikke foran. Har sjekket hele systemet for om det kan være tett, men det er det ikke. Så hvorfor får jeg ikke bremsekraft til forhjulene? Skal høre med noen bremsespesialister i morgen tenkte jeg. Om noen har forslag til HS som passer 325ix BKF fra facelift med 3 utganger altså ikke ABS, så si fra. Må ha dette til å funke
Gjest Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 sorry off topic, men er det forskjell på bremsekraftforsterker fra preface og facelift 325ix?
NA Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Den er grei du Er nok forskjell der, så vidt jeg har fått med meg er facelift BKF dobbel og derfor mye mindre i diameter. Preface er like stor som andre BKF. Rett meg om jeg tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå