jokmeister Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Har nå brukt 2 timer på å surfe forum, og er drita trøtt!! men har likevel et par "dumme" spm å stille.. Hva trengs for å få 325'n sidelengs på tørrasfalt (om det er mulig) bimmern er orginal. 91mod. Folk prater mye om 100% sperre, stemmer d eller? Hvis det stemmer, hvordan funker dette?! Er det lettere for bilen å trampe rundt 2hjul samtidig og få rumpa til å sleppe? trenger ikke mange svar, men et GODT et
GiljeN Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 sveis 100% sprerre så skal du se den går sideslengs
336mik Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 er vel 70-72% sperre . mener jeg:P Uhmm...En morsomhet,eller er det jeg som har gått glipp av noe?
Flandy Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Letter å sladde uten diff brems/sperre?! med liten motor. Er det ikke org med diff brems på 325? Er bare å prøve seg fram. 100% sperre/sveist diff er ubrukelig gatelangs. Vist du er ny bak rattet så finner du uat av dette selv med litt prøving!
|Ole| Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Eg har brukt mange forskjellige triks, beste har vert sveisa sperr med bedre feste framme en bak på våt asfalt Tørr asfalt er ikkje like lett men det går fint etter øving på våt
OLEZZ Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 er ikke orginalt med brems / sperre på e30 325. Er bare enkelte tifeller vil jeg tro.
-Anders- Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 En diff med 100% brems/sperre vil gjøre at hjulene går i lik hastighet uansett. Dette vil da slippe fortere i f eks rundkjøringer eller andre krappe svinger du måtte befinne deg i. Jeg kan for lite om temaet til å kunne gi deg en fin forklaring. Google it evt søk her inne, for jeg har sett det har vært snakka om en del ganger. Ingen 3 serie er levert med diffbrems originalt bortsett fra m3 og sikkert noe alpina, men det har ikke noe med saken å gjøre.. 25% brems var en option som kunne velges fra fabrikk. Ikke har han E30 325 heller.
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 sperre er sperre... dvs helt låst... alt annet heter brems! sperre, er forferdelig å kjøre med, men du får garantert bilen rundt, helt til foringer og slikt ryker... ellers trengs vel ikek store brems prosenten før det slipper... men ei kraftig klokke er bedre enn 3 små ^^
danielo Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 litt O.T er det håpløst å kjøre på vei med sveisa spærr ? :S skal muligens kjøre en e30 325 150mil med sveisa spærre i hælga :S slipper den veldig lett i rundtkjøringer osv ?
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 hjulene går likt uansett... så tenk deg selv om du skal snu deg når du sover, og uansett åssen du vrir deg, ligger kjerringa helt inntil og snur seg med deg ^^ heeh... godt forklart?
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 litt O.Ter det håpløst å kjøre på vei med sveisa spærr ? :S skal muligens kjøre en e30 325 150mil med sveisa spærre i hælga :S slipper den veldig lett i rundtkjøringer osv ? Lykke til! Går jo, men er ekkelt hvis du ikke har gjort det før..
danielo Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 jaokei :S jaja, får se hvordan d går da er vel ikke så dyrt for en normal spærre? 25% f.eks ?
NiklasJa Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Med 192hk og 25% lamell diff klarer du lett å kaste piruetter og velte litt røyk i 1. gir på tørra Du kan også ta (nesten) hele langsvingen på rudskogen uten problemer i 3. gir. Du kan evt,. ta billig løsningen og kjøpe deg en diffuten brems og sveise den. Tar ikke lange tiden å bytte diffen. Så kan du få herja litt fra deg. Danielo: Det er ikke noe problem å kjøre med sveisa sperre. Man merker fort hvor grensa går. Spesielt hvis du har vært ute en vinterdag
danielo Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 niklasja : jada,har vært ute en vinterdag får satse på at deg går bra ! ønsk meg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå